Hoe bevallen Oster borstels> echt beter dan andere borstels?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Petra_O

Re: Hoe bevallen Oster borstels> echt beter dan andere borstels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 20:48

Ik heb al jaren borstels van Oster, gekocht voordat er allerlei andere merken vergelijkbare borstels gingen verkopen. Ik moet zeggen, ze bevallen prima. Liggen lekker in de hand (heb hele kleine handen) en ze blijven goed. Heb ze alweer een jaar of zes.
Ik heb nu een paar namaak borstels erbij gekocht, en die liggen ook prima in de hand. Ik moet alleen nog zien of die het ook zes jaar uithouden.

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 19:12

Het viel me laatst op in verschillende ruitershops dat er veel kunststof borstels in allerlei moderne designs werden verkocht, maar dat er bijna geen fatsoenlijke borstels van echt haar of natuurvezel lagen, die wel vuil verwijderen (dus niet uitwrijven zoals bij kunststof haren), maar het huidvet wel omhoog haalt en uitsmeert, wat een diepe glans geeft. Hier een fijn artikel daarover: http://www.horsewellness-store.com/horsegrooming.php (ps. die borstels zijn hier in NL een stuk goedkoper).

Indomitable

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 09:07

Hebben jullie ze wel eens in de wasmachine gedaan om ze schoon te krijgen?

fjordie333

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 09:08

ik heb ook alleen de manen en staart bostel en ik wil geen anders meer, met deze kan ik de staart echt helemaal goed uitkammen en dat is zo gedaan.