Kan ik haar de toegang tot mijn zadelkamer weigeren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Karin92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 17:57

Van dat soort telefoontjes moet je je niks aantrekken.
Het is jouwn land dus je staat helemaal in je recht hoor ;)

Zegt inderdaad meer over die persoon zelf...

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 18:15

Mi_Amore schreef:
Ze had iemand anders van een ander weiland hierop aangesproken en ik kreeg van die persoon al een kwade telefoon met alle verwensingen van de wereld, dus ik dacht écht wel dat ik gek aan het worden was.

Mag ze haar spullen bij die persoon neerzetten neem ik aan? }> }> Wat een ..... (vul zelf maar in).... om jou te bellen over jou weide en jou zadelkamer waar hij/zij helemaal niks over te vertellen heeft. Zegt idd meer over haar en vooral over die persoon. Zou nu ook niet eens meer wachten tot 01-04, maar haar sommeren haar spullen vandaag nog weg te halen. Zeker na een stunt als deze.

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 18:19

Ff oftopic

Karin92 jouwn weiland is geen Nederlands woord, het is gewoon jouw weiland.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 18:20

Zoals de bokkers hierboven al zeggen :j

EN als ze het niet ophaald, de spullen waar je niets meer kan, buiten leggen en de rest houden }>

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 18:26

Karin92 schreef:
Het is jouwn weiland dus jouwn zadelkast.
Zij huurt jouwn weiland (heeft haar paard er staan) dus huurt ze ook de zadelkast.
Als zij haar paard verplaatst en dus geen huur meer betaald voor jouwn stuk land heeft ze dus ook geen recht meer om haar spullen in jouwn kast te laten aangezien die op jouwn stuk land staat.

Zou haar inderdaad een ultimatum stellen, is het dan niet weg dan verander je gewoon het slot en zet haar spullen in een zak of doos op haar land. Klaar. (Netjes is het natuurlijk wel om het bij haar huis af te leveren, maar als je niet weet waar zij woont en aangezien zij ook niet netjes wil zou ik het gewoon in het land zetten).

Gewoon doen hoor, kom nou zeg, het is jouw zadelkamer, als men van stal verhuisd moet men ook gewoon de spullen verhuizen op zelfde dag. Dus als ze van jouw wei naar eigen weiland verhuisd moet ze ook gewoon zorgen dat haar spullen per die datum weghaalt.

Zet gewoon al haar spullen in een vuilniszak om het tegen regen te beschermen en zet het neer in haar weiland, kan ze zelf mee naar huis nemen.

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 18:29

Mi_Amore schreef:
Ze had iemand anders van een ander weiland hierop aangesproken en ik kreeg van die persoon al een kwade telefoon met alle verwensingen van de wereld, dus ik dacht écht wel dat ik gek aan het worden was.

Wat kinderachtig! En dan wil ze dat je haar nog serieus neemt? Ja dag! ;)

Chroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 18:35

Ragdollcat schreef:
Karin92 schreef:
Het is jouwn weiland dus jouwn zadelkast.
Zij huurt jouwn weiland (heeft haar paard er staan) dus huurt ze ook de zadelkast.
Als zij haar paard verplaatst en dus geen huur meer betaald voor jouwn stuk land heeft ze dus ook geen recht meer om haar spullen in jouwn kast te laten aangezien die op jouwn stuk land staat.

Zou haar inderdaad een ultimatum stellen, is het dan niet weg dan verander je gewoon het slot en zet haar spullen in een zak of doos op haar land. Klaar. (Netjes is het natuurlijk wel om het bij haar huis af te leveren, maar als je niet weet waar zij woont en aangezien zij ook niet netjes wil zou ik het gewoon in het land zetten).

Gewoon doen hoor, kom nou zeg, het is jouw zadelkamer, als men van stal verhuisd moet men ook gewoon de spullen verhuizen op zelfde dag. Dus als ze van jouw wei naar eigen weiland verhuisd moet ze ook gewoon zorgen dat haar spullen per die datum weghaalt.

Zet gewoon al haar spullen in een vuilniszak om het tegen regen te beschermen en zet het neer in haar weiland, kan ze zelf mee naar huis nemen.

Ik moest stiekem wel heel hard lachen bij deze. :=

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 18:38

Ja hahaha, simpel toch?

Is wel eens gedaan hoor had ik gezien, tja wie niet luisteren wil, dan doet de eigenaar van de stal/wei het wel voor je, gewoon hup in vuilniszak en dumpen maar en dan kan het ineens wel, want de eigenaar van die spullen nam gelijk alles mee hahaha.

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 18:41

maaike5581 schreef:
Ff oftopic

Karin92 jouwn weiland is geen Nederlands woord, het is gewoon jouw weiland.

Ik ben blijkbaar niet de enige die zich eraan ergerde :Y)

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 18:43

Best wel lastig als ze zo tegenwerkt,
Maar zoals anderen ook al zeggen zou ik haar een datum geven, en vanaf deze datum een ander slot erop zetten.

Daarna misschien haar spullen toch iet of wat beschut wegzetten?
Succes saskia!

Ayanna_15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 18:53

Ik zou nog 1x aangeven dat ze haar spullen kan komen halen dan en dan tussen die en die tijd en dat het daarna op straat staat. Het klinkt misschien hard, maar het is jouw zadelkast en zij huurt het niet meer dus is het logisch dat ze haar spullen ergens anders onderbrengt