Het is jouwn land dus je staat helemaal in je recht hoor

Zegt inderdaad meer over die persoon zelf...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mi_Amore schreef:Ze had iemand anders van een ander weiland hierop aangesproken en ik kreeg van die persoon al een kwade telefoon met alle verwensingen van de wereld, dus ik dacht écht wel dat ik gek aan het worden was.
Karin92 schreef:Het is jouwn weiland dus jouwn zadelkast.
Zij huurt jouwn weiland (heeft haar paard er staan) dus huurt ze ook de zadelkast.
Als zij haar paard verplaatst en dus geen huur meer betaald voor jouwn stuk land heeft ze dus ook geen recht meer om haar spullen in jouwn kast te laten aangezien die op jouwn stuk land staat.
Zou haar inderdaad een ultimatum stellen, is het dan niet weg dan verander je gewoon het slot en zet haar spullen in een zak of doos op haar land. Klaar. (Netjes is het natuurlijk wel om het bij haar huis af te leveren, maar als je niet weet waar zij woont en aangezien zij ook niet netjes wil zou ik het gewoon in het land zetten).
Ragdollcat schreef:Karin92 schreef:Het is jouwn weiland dus jouwn zadelkast.
Zij huurt jouwn weiland (heeft haar paard er staan) dus huurt ze ook de zadelkast.
Als zij haar paard verplaatst en dus geen huur meer betaald voor jouwn stuk land heeft ze dus ook geen recht meer om haar spullen in jouwn kast te laten aangezien die op jouwn stuk land staat.
Zou haar inderdaad een ultimatum stellen, is het dan niet weg dan verander je gewoon het slot en zet haar spullen in een zak of doos op haar land. Klaar. (Netjes is het natuurlijk wel om het bij haar huis af te leveren, maar als je niet weet waar zij woont en aangezien zij ook niet netjes wil zou ik het gewoon in het land zetten).
Gewoon doen hoor, kom nou zeg, het is jouw zadelkamer, als men van stal verhuisd moet men ook gewoon de spullen verhuizen op zelfde dag. Dus als ze van jouw wei naar eigen weiland verhuisd moet ze ook gewoon zorgen dat haar spullen per die datum weghaalt.
Zet gewoon al haar spullen in een vuilniszak om het tegen regen te beschermen en zet het neer in haar weiland, kan ze zelf mee naar huis nemen.