Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
op het ruiterpad!
) En als we met een groepje zijn, altijd netjes langs elkaar.
) en over een ruiterpad aan het galoperen, werd steeds smaller en ik kwam de bocht om, en tegelijk 50 meter verderop kwamen fietsers dat pad op. Ik op de rem, maar hun lette helemaal op het mulle zand (goh, een ruiterpad) en schrokken echt toen ze ineens mij (ondertussen dravend) aan zagen komen. Aangezien het smal was moest ik tussen de struiken gaan staan zodat hun er met bepakte fietsen gewoon langs konden, ging die vrouw tekeer wat ik daar deed met mijn paard.
en toen kon ik mn eige ook niet meer inhouden en heb ik gezegt dat ze maar ergens anders moeten lopen en NIET op een ruiterpad want dan kon je juist ruiters tegen !! . Ik vind dat echt zo stom. Bij ons op de hei zijn ook heel veel FIJNE paden waar je lekker kunt rijden verboden voor ruiters
. Veel moeten wij nu op de manege dezelfde paden rijden
en dat is niet leuk
Gevolg: Je hebt heel vaak wel een hond achter je aan! Reden we op een ruiterpad, gaan die mensen met honden nog bijdehand doen dat we rekening met hun moeten houden
Ja daaaaag. Die mensen van tegenwoordig
Citaat:Natuurlijk zijn er ook goede mensen, daar heb je helemaal geen last van, die pakken hond en kind vast en gaan helemaal aan de kant staan, zij beseffen dat ze op een RUITERpad lopen en houden dan ook rekening met je!!! Super, die mensen!!!
toen gingen we naar het 2e meer en daar was 1 man met 1 hond en die hielt die hond de hele tijd bij zich, terwijl wij heen en weer door het water aan het grossen waren, SUPER