Vjestagirl schreef:Dat je zelf je voer moet regelen vind ik zowel een voor als een nadeel. Voordeel is dat je zelf kunt weten wat je voert, nadeel is dat het als je je paard een beetje in de training hebt staan zo €50,- per maand extra kan kosten. Nadeel is ook dat je er zelf achteraan moet.
1 dag in de week zelf mesten vind ik dan nog een lastiger probleem. Als ik kies voor een volpension is dat omdat ik graag vrijheid wil. Bijvoorbeeld de vrijheid om ineens weg te moeten. Of om 3 weken onbezorgd op vakantie te gaan. Als je een dag zelf moet mesten houdt dat wel in dat je voor die tijd iemand anders moet regelen, je stalgenoten aan moet spreken oid. Dat maakt dat voor mij deze stalling al een stuk minder 'waard' is.
Valt mee hoor. Ik stond doe het zelf, ging 6 dagen per week, waardoor mijn paard 1 dag per week niet uitgemest werd. Goed, de stal was dan wel vuil, maar niet dusdanig dat ik me de ogen uit het hoofd schaamde, en paardlief heeft er nooit iets aan overgehouden in de zin van problemen met hoeven oid.