Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fjordie333 schreef:Daphne__ schreef:Ik zou het toestaan om de staart van je paard te mogen wassen op de wasplaats
waarvoor is jullie wasplaats dan ??
Daphne__ schreef:Goede vraag![]()
Ik had een paarden haar sierraad besteld en moest dus haar uit de staart knippen. Maar je moest eerst de staart wassen, dus ik op stal de staart gewassen en een stuk afgeknipt. Kregen we de volgende dag te horen dat we onnodig water gebruiken, want de staart word in de wei toch weer vies. Terwijl ze er met wassen bij was en er niks over zei, ze wist ook waarom we de staart wasten.
Terwijl je wel elke dag de benen van je paard mag afspuiten na de training. Nou op het moment van het staart wassen stond ons paard al ong 3 weken stil, dus vind het stom dat we dan gezeur krijgen over het water''misbruik''.
Net als met het solarium, daar hadden we haar ook even onder gezet (Was stijf door het niet werken) en toen kregen we ook te horen dat dat niet mag, alleen als je paard gewerkt heeft. Man als we haar elke dag aan het werk zetten mag het wel elke dag, maar staat ze stil, dan mag het niet één keer in de 3 weken, terwijl je dus de andere dagen niet gebruikt.
We betalen voor gebruik van de wasplaats, solarium en de stapmolen. Stapmolen gebruiken we al niet en de wasplaats en solarium mag dus ook bijna niet, vraag me wel eens af waar we nou voor betalen