Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

??? Maar snap 'm het gaat nog over die van dit voorjaar. Oke oke, een beetje verlaat, maar had 'm geloof ik vanaf eind april, begin juni dit jaar. Was vorig jaar erger, toen kwam ie pas eind juli en dan nog 2x ook......
PriscaZ schreef:hij is wel uit, al lang zelfs,maar hij is op en daarom hebben een hoop mensen (bijv, ik) hem niet gehad! Hoezo stom!!!
Ik heb toevallig vrijdag gebeld en kreeg dit te horen. De volgende komt uit in april of zo en is ook dan pas aan te vragen.
Divoza scoort geen punten bij klantvriendelijkheid... Ik heb mijn pas trouwens ook nog steeds niet gehad...
Dus misschien over twee jaar krijg ik er weer een. 
Scylla schreef:Ik heb hem echt al maanden binnenen ik denk dat ze me echt geen leuke klant vinden want ik heb altijd mega veel kortingsbonnen van de PAVO
Carlaa schreef:Ik kreeg deze email terug vanochtend:
Geachte mevrouw Bosch,
Wij sturen altijd catalogi naar mensen toe, die bij ons geregistreerd staan
als actieve klant. Waarschijnlijk heeft u altijd in de winkel artikelen
gekocht, maar niet op naam laten zetten.
Als het goed is krijgt u in het voorjaar van 2004 de nieuwe catalogus
toegestuurd. Tot die tijd kunt u kijken op onze website. www.divoza.nl
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
-------------------------------------
Ik sta idd wel bij ze geregistreerd, maar volgens mij kan dit wel eens kloppen. Ik heb voornamelijk dingen gekocht dit jaar zoals een hoofdstel, shabrakjes, beenbescherming en een jas. Dat soort dingen. Niet echt duur en er is nooit gevraagt (of me ervan op de hoogte gesteld) dat je dat op naam kan zetten. (Heeft het misschien mede met garantie te maken, dat op naam zetten?)
Nou ja, nu maar hopen dat ik er voor de verandering een krijg. Toch maar even op naam laten zetten dan?
Doen jullie dat zelf dan ook wel eens?