Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Shirley schreef:Nu is het misschien nog wel lekker, maar in de zomer zou ik toch echt niet graag het water een week in een plastic vat laten staan
Je gaat er toch dagelijks heen, dan zou ik toch kiezen voor dagelijks vers water
Wie weet kunnen ze dan een bezoekje zo nu en dan wat meer waarderen. 

denk al snel te ingewikkeld. Dat kan ik dan natuurlijk meteen gaan doen zonder dat ik van alles hoe te regelen/aan te schaffen. 
Shirley schreef:Ze vonden het niet lekker
Waarschijnlijk toch iets teveel ijzer erin en een ontijzeringsinstallatie was echt niet lonend ... dus we gebruiken hem ( zeer sporadisch ) om te beregenen en de dieren drinken lekker mee uit de kraan
. De stal waar ze toen stond had een hele fijne grote aanvoer van leidingwater, dus de 1000 liter was zo gepiept toen. Grondwater lustte ze ook niet, ze heeft het van ellende moeten drinken van me bij onze laatste stal (scheelde me een hoop gesjouw, grondwater gaf de phster met een pomp en leidingwater sjouwde ik met een H2Go naar de wei) maar ze stond meteen onder de eiwitbulten en lekker vond ze het niet. Dus daarna idd maar weer aan de sjouw gegaan
. 

)
Mijn ouders wonen een dorp verderop.