Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wees blij dat hij nog naar buiten gaat...
Als de DA weer een keer langskomt ofzo, kun je dan niet iets vragen? Want hij/zij komt heus nog wel van dat soort paarden tegen.
valt me reuze mee hoe lang je paard op stal staat! Helaas kunnen niet alle paarden 24/7 in een fantastische grote wei met een ontzettende mooie schuilstal staan, waar ze alles kunnen vinden wat ze zoeken.

NiFallor schreef:Staat je paard op eigen terrein? En hoeveel paarden staan er? Je zou eens na kunnen denken over een loopstal (door de boxwanden eruit te halen), waar je je paarden samen in zet. Dan zal hij zich waarschijnlijk minder vervelen omdat ie ook echt interactie kan hebben het andere paard (of paarden?) en een beetje kan rondlopen. Eventueel met een uitloop eraan, maar jij wil je paard echt binnen hebben begrijp ik dus dat is dan geen optie.
Verder raad ik je in ieder geval een slowfeeder aan, zodat hij vrijwel de hele stalperiode de mogelijkheid heeft om te eten.