Wij hebben een aanhanger gewoon heerlijk spierballen kweken
petraaken
Geplaatst: 04-03-13 17:01
In het begin gewoon de kruiwagen om kiepen en bij een aantal begin ik dan met de mestvork de geleegde kruiwagen op te hogen. Ik werk dus in blokken omhoog.
Taifoen
Geplaatst: 04-03-13 21:28
Leuk systeem! Wij hebben ook geen bijzondere, met een kruiwagen alles op de mesthoop.
Geniaal systeem! Eigenlijk zou er een zwembad onder moeten zitten , dat zou lachen zijn.
Lau
Geplaatst: 05-03-13 01:32
Dat is ehmm anders
Wij hebben een put en dan moet jeje kruiwagen tegen een randje zetten. Omkiepen en van get radje af halen erg standaard dus.
JunkDeLuxe
Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-13 01:42
Chocoladeijs schreef:
Geniaal systeem! Eigenlijk zou er een zwembad onder moeten zitten , dat zou lachen zijn.
Ik krijg echt honger van je onderschrift
cam
Geplaatst: 05-03-13 01:58
Wij hebben gewoon een kar met een plank om de kruiwagen op naar boven te rijden. Om de 2 weken wordt de kar geleegd en beginnen we weer opnieuw. Het is wel elke keer weer gokken om de laatste twee dagen de kruiwagen de kar op te krijgen. Dan gaat het wel eens mis en dan moeten we scheppen.
joyce B
Hier ook gelijkvloers en een oprijplank. Niet zoveel ruimte, dus van oktober tot april brengen we de mest naar het maisland tegenover ons huis. Soms ploeteren door de modder en een stuk verder lopen dan de mestplaat, maar dan hoeven we tenminste niet de mest nog een keer op het karretje te scheppen en over wei of maisland met de hand weer te verspreiden. Met sneeuw en in de zomer gebruiken we dan de mestplaat. Wei wordt ook uitgemest, dus ook dan wel veel heen en weer geloop tussen wei en mesthoop.