paard erg rustig op nieuwe stal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 13:43

Het meest hilarische in het verhaal is nog dat de TS niet haar woonplaats/regio heeft in haar profiel, maar jij wel. Alleen door jouw reacties weet ik dat het in Friesland is :D .

En ach, vrijheid van meningsuiting is nog altijd een belangrijk recht voor de Nederlandse burger. Zou toch wat worden als we dat gaan verbieden.

FriesWytske

Re: paard erg rustig op nieuwe stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 13:47

Als je op haar berichten zoekt, weet je waar ze ongeveer vandaan komt. En reken maar dat veel mensen dat doen.
Oh, ze mag zeker haar mening geven. Maar ze moet niet net doen alsof haar paard kreupel is door de rijbak. Terwijl hij dus zo nu en dan ook wel eens op de vorige stal ook al eens onregelmatig was. En het probleem dus niet bij de huidige pensionstal is gekomen. En zo heeft ze het wel gemeld in haar eerste posts.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 13:54

Zo heeft ze het helemaal nergens gemeldt :)
Ze zegt alleen dat de bodem van de bak op dit moment nog niet genoeg voor haar paard is, een vaststelling waar ze wat mee doet ipv. te beweren dat haar paard zich aanstelt.

powerkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 14:01

shalana1995 schreef:
nou ik weet zeker dat ik het goed heb. want ik kan wel horen aan haar lopen dat ze niet goed loopt. we hebben het ook op het beton geprobeerd. ik heb er verschillende mensen naar laten kijken en allemaal zeggen ze dat ze niet zuiver loopt. en soms zijn er dagen dat je niks ziet en dan weer wel.

als het paard ook niet goed loopt op de harden bodem dan heeft het niks met de bak te maken.en laat er dan eens goed naar kijken. als jij al aan geeft dat ze pijn heeft dan moet je daar wat aan gaan doen.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-13 16:05

mijn paard heeft een tijdje kreupel gelopen op de vorige stal. maar dat was helemaal over gegaan. en ik kon weer prima rijden niks aan het handje. maar door die bak die te zwaar is heeft ze moeite met lopen en ik ben bang voor pees problemen. thats it!
@ Air: Bedankt

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 21:24

Waarom horen ze dit dan alleen via internet. En ben jij de enige die hier over klaagt.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-13 23:16

@ frieswytske, ik ga het binnenkort er met ze over hebben. waarom ik de enige ben die er over klaagt? eehm geen idee maar mijn paard kan niet veel bakbodems hebben dus het verschilt per paard. daarom ben ik misschien de enige!

lianne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:35

@ts,
In je berichten geef je aan dat de accomodatie, de bak, van mindere kwaliteit is.
Je weet van je paard dat hij niet fijn loopt in een zware bak door zn regelmatige
onregelmatigheden oftwel het kreupelen af en toe.
Waarom ben jij dan van stal verhuist, als die bak beter is voor je paard?

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:36

Dit had je direct moeten doen ipv het op het internet te gooien. Ben bang dat ze niet zo blij meer met je zijn. Dat kan ik uit de reacties vernemen als we het over de paarden hebben.