Dat is erg goedkoop, deze mensen moeten er ongeveer geld op toe leggen om dit te doen.
felinehoi
Geplaatst: 27-02-13 11:32
Ik ben voor vergelijkbaars, (maar dan niet swinters op het land maar gewoon in de stal en als je er zelf bent komt je paard hooguit een uurtje per dag buiten...) 185 euro kwijt! En dat is echt het goedkoopste in deze buurt te vinden! Edit: en dan moet ik ook zelf uitmesten hooi en eten geven etc. Er zijn wel ochtend en avond voerbeurten!
Laatst bijgewerkt door felinehoi op 27-02-13 11:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Amy77
Geplaatst: 27-02-13 11:32
Spotgoedkoop, ongeacht welke regio (wij wonen in goedkope redio en voor hier is dit al een spotprijs volpension). Dus als alles keurig verzorgd is en de paarden er goed verzorgd bij staan, jackpot! Als je al je ruwvoer, krachtvoer en bodembedekking neemt, dan zit je al bijna maandelijks aan dat bedrag..dan moeten ze nog onderhoud plegen én je paard verzorgen, werk eraan dus.
Fijn hoor
MaritB
Geplaatst: 27-02-13 11:36
chikie1989 schreef:
Maar de bak is niet te rijden. Maar ze kunnen daar wel lekker rennen.
Zien jullie dat dan niet als probleem?
Ik heb niet eens bak, moet daar een 20 minuten voor rijden. Dus ik zie dat zeker niet als probleem!
ponyparadijs
Geplaatst: 27-02-13 11:39
Ik zit ook in Noord-Holland maar heb echt nog nooit zo'n stal voor die prijs gevonden. En heb er toch vele bezocht. Spotgoedkoop. Lijkt me bijna TE goedkoop!
Iselda
Geplaatst: 27-02-13 11:40
Ik heb iets vergelijkbaars, maar dan denk ik een betere bak. Ik betaal 185 eu per maand, ook in noord-holland. Dus denk dat dat heel goedkoop is!
als je kijkt naar wat je er allemaal voor krijgt is het goedkoop!
ik stond op een stal waar ik 200 euro per maand voor moest betalen. ik moest zelf uitmesten, zelf de paarden buiten zetten, zelf de paarden weer in de stal zetten. ik had helemaal geen luxe voor dat bedrag, alleen een binnenbak! maar ik ga daar morgen weg en dan komt ze op een stal die goedkoper is en alles word gedaan, alleen geen binnenbak
De prijs is goedkoop, zeker voor de regio. Al zou ik zelf niet op een stalling willen staan waar in de winter (grotendeels) geen berijdbare bak is. Wanneer er in de directe omgeving 1 zou zijn waar je gebruik van zou kunnen maken zou dat ideaal zijn.
Dit is echt heel goedkoop in de kop van Noord-Holland, het dubbele is ook niet ongewoon. Een deel van het jaar een onberijdbare bak is natuurlijk wel een nadeel, maar misschien kan je in de buurt in een andere bak rijden tegen vergoeding.
Ik heb eigenlijk bijna hetzelfde thuis! Als ik ooit van mijn stallen moet vullen, heb ik hier een goede richtlijn!!
friesiszwart
Geplaatst: 28-02-13 07:57
Ik vind het heel erg goedkoop. Kijk maar eens wat je per maand betaald aan stro, hooi en bix. Dan al het werk wat zij nog aan je paard hebben. Als je dit voor jezelf zou hebben zou je meer betalen.
Bij de meeste opfokstallen betaal je voor een veulen in een groepsbox al meer.