joyce B schreef:Waarom zo vreselijk klein?
Zo veel mogelijk paarden kwijt kunnen en zoveel mogelijk geld innen waarschijnlijk..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Romy1234 schreef:Triest inderdaad dat je zo een paard wilt houden, vind het al sneu als mijn paard een hele dag op stal staat, ook al rijd ik die dag.
Las laatst ergens een artikel dat paarden die meer als 6 uur op stal staan veeeel eerder pees en gewricht blessures hebben omdat ze niet vrij kunnen bewegen en allen maar rondjes draaien.
Dus nee ik zou ook geen postzegel van 3x4 huren maar een andere stal zoeken, en heel snel, zou daar niet willen staan.
Sjolvir schreef:Ik snap je post niet, jouw paard staat de hele dag op stal, maar paddockje van 3 x 4 om frisse neus te halen en weet niet of het kan,
maar allicht contact te hebben met buurpaarden is sneu?
Hier hebben we in de winter ook geen weidegang, paddock alleen onder toezicht.
En dan heb ik 2 van die pretletters die gaan rollen en vervolgens zelden tot nooit bewegen.
Nou heeft mijn fjord een stal (container) met beton uitloopje, daar zet ik overdag dus nog wel eens mijn zware bij,
niet groot, maar kunnen ze fijn met elkaar bezig zijn ipv zich alleen op stal vervelen.
Niet ideaal, maar hier in de polder is het land nu ook echt niet geschikt op om in te staan, helaas...
Is dit sneuer, dan die zwarte binnen op stal laten staan? Lijkt me niet.
(hij heeft overigens een buitenluik en tralies tussen buren links en rechts)
Idealiter zouden ze in de wei kunnen, maar dat gaat hier echt niet.
https://lh6.googleusercontent.com/-D2E_ ... CF3742.JPG
Sjolvir schreef:Romy1234 schreef:Triest inderdaad dat je zo een paard wilt houden, vind het al sneu als mijn paard een hele dag op stal staat, ook al rijd ik die dag.
Las laatst ergens een artikel dat paarden die meer als 6 uur op stal staan veeeel eerder pees en gewricht blessures hebben omdat ze niet vrij kunnen bewegen en allen maar rondjes draaien.
Dus nee ik zou ook geen postzegel van 3x4 huren maar een andere stal zoeken, en heel snel, zou daar niet willen staan.
Ik snap je post niet, jouw paard staat de hele dag op stal, maar paddockje van 3 x 4 om frisse neus te halen en weet niet of het kan,
maar allicht contact te hebben met buurpaarden is sneu?
Hier hebben we in de winter ook geen weidegang, paddock alleen onder toezicht.
En dan heb ik 2 van die pretletters die gaan rollen en vervolgens zelden tot nooit bewegen.
Nou heeft mijn fjord een stal (container) met beton uitloopje, daar zet ik overdag dus nog wel eens mijn zware bij,
niet groot, maar kunnen ze fijn met elkaar bezig zijn ipv zich alleen op stal vervelen.
Niet ideaal, maar hier in de polder is het land nu ook echt niet geschikt op om in te staan, helaas...
Is dit sneuer, dan die zwarte binnen op stal laten staan? Lijkt me niet.
(hij heeft overigens een buitenluik en tralies tussen buren links en rechts)
Idealiter zouden ze in de wei kunnen, maar dat gaat hier echt niet.
https://lh6.googleusercontent.com/-D2E_ ... CF3742.JPG
Femke_Tweety schreef:Er zijn nog altijd heel veel paarden die nooit buiten komen, en nooit fysiek sociaal contact met soortgenoten hebben. Dan is de mogelijkheid van even in de wind staan al beter.
Anoniem schreef:treurig.
Heb ook ooit op een dergelijke stal gestaan,paarden gingen(en gaan..)daar overdag in een postzegeltje van 3x3 of 4x4 ofzo.
En dan schermen op de website dat paarden in de paddock meer bewegen dan op de weide...hahaha,echt.
Zomrmaanden gingen ze wel de weide op overigens,winters op die 'paddockjes'.
Ik vind het niks,veel te klein.