Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ElineCath schreef:ik sta op een stal met 7 paarden, waarvan er maar 4 gereden worden.
Ik vind dit persoonlijk veel fijner dan een grote, dat komt denk ik omdat mijn paard érg snel afgeleid en schrikkerig is. En in drukte of uberhaubt tussen mensen kan ik me niet goed concentreren haha..
Aartje schreef:Geen grote stal voor mij (wat bedoel jij eigenlijk bij groot?) Maar ik zou dus zelf nooit meer op een grote pensionstal willen staan. Gewoon een klein clubje mensen met dezelfde passie en doelen is het fijnst.
Wat jij echter nu omschrijft vind ik niet te vergelijken met een kleine pensionstal aangezien jij de enige klant bent. Kan zo zn voordelen hebben hoor, maar geheel afhankelijk van de pensionstal bij jou in de buurt zal het echt nog niet zo'n gekke gedachte zijn om te verhuizen met je paardjes.
De vraag is vooral, wat vind jij zelf belangrijk? Wat is voor jouw paarden het fijnst? Speelt geld een rol? Tijd? Verzorging? Gezelligheid? Ik zou dat eens rustig op een rijtje zetten voor jezelf.
pmarena schreef:TS: Ik denk dat je beter heel blij kunt zijn met je huidige stalling en vooral die eigenaar lijkt me echt goud waard
max66 schreef:pmarena schreef:TS: Ik denk dat je beter heel blij kunt zijn met je huidige stalling en vooral die eigenaar lijkt me echt goud waard
Ja, dat is ook zo. Daarom twijfel ik ook. Voor mijn dochtertje is het niet zo leuk dat er bij ons geen anderen staan denk ik. Voor haar is het verenigingsleven denk ik wel leuker.....