Haha, nou fijn dat je een keuze hebt kunnen maken! Je zal vast veel plezier beleven op stal 1 hoor! En als het mooi weer is, kan je altijd nog richting het bos trekken
Jammer dat je niet bij ons op stal komt! Maar ik snap dat je doet waar je je goed bij voelt... Mocht je nog wat inside informatie willen hebben over deze stal 2, mijn pb staat open
clautje, vind het zelf ook wel jammer aangezien het een top locatie is!! Maar ik had gewoon een fijner gevoel bij die andere stal.. Zeker toen ik hoorde dat ze maar 1 keer pd kuil krijgen bij jouw stal. Wie weet ooit nog eens!
Ze krijgen op stal 2, sochtends en smiddags biks. en smiddags kuil. me paardje staat hier ook, maar ze word er niet dunner op. sterker nog ze ziet er goed uit! en one bak, tja nat maarja paarden gaan daar niet door van haha ik rij er gewoon door heen. en zomers heb ik nog niet meegemaakt maar dan staan ze wel lekker op de wei:)
1 keer per dag ruwvoer is echt niet fijn voor de paarden. Niet ivm dun worden maar vanwege het kauwen. Ik geloof niet dat er zoveel kuil in gaat dat ze er de hele dag mee kunnen doen... En de wei is zomers trouwens ook super kaal..Nee zou mijn paard er nooit neer zetten.