Welke stalling moet ik kiezen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

risje

Re: Welke stalling moet ik kiezen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 22:46

Voor je paard is stal twee ongetwijfeld beter en zou dat de beste keuze zijn.

Als je rug niet goed is vindt ik 40 minuten fietsen op zeg behoorlijk wat. Maar goed je hebt een auto en als je de kosten kan dragen wanneer je die langere tijd moet gebruiken dan zou ik voor stal twee kiezen. Kreeg uit je eerdere posts alleen de indruk dat je meer naar 1 neigde, maar goed had ik dus mis;-)

Helaas weet ik wat het is om vanwege medische reden minder te kunnen dan je zou willen. Hoewel ik weet dat ik het er best voor over zou hebben om verder te fietsen en dat nu en naar verwachting komende tijd ook zou kunnen, heb ik er toch bewist voor gekozen mijn dametje dichterbij te zetten. Wil gewoon niet het risico lopen dat het ooit anders zou worden en ik haar daardoor tekort zou moeten doen.

Wil niet zeggen dat je moet doemdenken hoor, alsjeblieft niet zeg, maar wel dat het goed is om ook mee te nemen "wat als......." Als je nu ook de dingen doordenkt die kunnen gebeuren als klachten erger worden, als je vaker de auto moet pakken, wat voor redenen dan ook, dan denk ik dat je een goede weloverwogen keuze zal kunnen maken en dat die keuze maken alleen makkelijker wordt.

_Jessie

Re: Welke stalling moet ik kiezen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-13 22:52

haha Nee hoor je had het niet mis. Stal 1 heeft voor luxe alles wat ik zou willen hebben. Maar net nog wat "insiders" gesproken waardoor ik toch meer naar 2 neig. Ook al is het verder van mijn huis.
fietsen doe ik lekker in het voorjaar en de zomer. Ik kan de kosten dragen van mijn auto dus die ga ik wel eens pakken. Voordeel is ook dat het uit mijn werk niet zo heel ver meer fietsen is en ik op vrijdag middag eerder klaar ben. Lekker in 1x door fietsen :)

Klopt helemaal wat je zegt over het medische aspect. Gelukkig ben ik geprezen met "alleen maar zwakke en slappe rugspieren". Die kunnen getraind worden, net als de buikspieren. Als ik dat goed bij hou behoor ik er mee dood te gaan zeg maar zonder er meer last van te onder vinden. Maar ik moet geen bouwvakker worden bij wijze van. Vanaf nu alles met verstand en maten :)