Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
De sneeuw is te diep om krui door te krijgen. Hooi is veel lichter dan mest, maar ik krijg amper beweging in de krui. Ook met trekken. Gelukkig gaat het binnenkort weer dooien..... nou ja, dan krijgen we natuurlijk die blubber weer terug
DubbelDun schreef:Een wijs gezegde is; "als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan" .
En soms kunnen dingen dus ook gewoon niet, daar zul je dan ook in moeten leren berusten.
@TS: probeer gewoon de verschillende mogelijkheden uit en kijk waar JIJ het meeste baat bij hebt.
Zoek op deze link eens onder poepscheppen
http://www.natuurlijkpaardleiden.nl/nieuws.htm
. De SH doet er alles aan om de paddock goed te houden(regelmatig keren, nieuw zand, etc.) . We zitten op zandgrond, maar met alle regen die valt is de bodem dan toch vaak heel zwaar. Niet overal, maar ja...ze poepen ook in de modder, en dat moet ook weggehaald worden. Rizette schreef:... ik heb een stootijzer om de mest los te stoten die vastgevroren zit zodat ik niet de hele dag mest hoeft te rapen maar dat 1 keer per dag kan doen .

kaatjemuts schreef:[ Afbeelding ]
. Wat voor kruiwagen gebruik jij?
1 plastikbak eenwieler (licht, met harde banden, die gebruik ik nu), een eenwieler met grote metalen bak (staat de band van zacht) en eentje met kleine metalen bak (goede band, maar bak doorgeroest
)