equisafe

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

zwanepol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 14:55

Zodra ik antwoord krijg laat ik het horen. :j

zwanepol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 19:32

Nog steeds niets gehoord :n

zwanepol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 17:11

Na circa 1,5 week kreeg ik een vrij kort mailtje met een adres in de buurt waar het net geplaatst werd en dat het misschien aan het eind van de week klaar zou zijn. Jammer ik had ook gevraagd naar al wat langer staande omheiningen...

We zijn wezen kijken maar ik heb besloten dat het niet is wat er bij mij gaat komen. Ik vond het er nogal "gammel" uit zien en ik heb ook weinig vertrouwen in de geintegreerde schrikdraad. In de poorten zit helemaal geen schrikdraad terwijl dat mijn inziens juist de plekken zijn waar ze gaan staan drammen als ze er uit willen en tevens zijn de toegangshekken een soort schuifsysteem wat er niet echt betrouwbaar uit zag. ;(
De toegangshekken zitten met een soort veewagenzeil elastiek vergrendeld en als je die los doet moet je de poort als een soort kokersysteem in de omheining drukken. Ik vond het er niet echt professioneel uit zien en volgens mij gaat dat niet lang overleven bij mij. :n

Na nog wat rond gevraagd te hebben in mijn omgeving ben ik tot het besluit gekomen dat ik een omheinig van beo band ga maken. :j
Een stuk goedkoper, zelf te plaatsen en veilig voor de paarden.
Ik heb er nog wel wat vragen over maar daar ga ik dan wel een nieuw topic voor openen. ;)