vieze staart!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 23:54

Mijn Tinker staat zo het hele jaar rond (ja de linker :P ):
Afbeelding

Helaas...een witte staart en een merrie die zo'n dikke staart heeft dat ze hem onderpoept en plast. Ze tilt hem niet hoog genoeg op zodat alles langs de staart gaat. In de zomer vlecht ik hem niet helemaal door naar beneden zodat ze de staart wel als vliegenmepper kan gebruiken, maar niet smerig kan maken. Gaat erg goed zo moet ik zeggen!

hafke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-13 00:37

EngeltjeS schreef:
Hoe is de mest van je pony?
Slappe mest blijft heel makkelijk in de staart hangen.

Heeft je pony een dikke staart? (veel haar?)

Wassen is een optie :) of cowboy magic (of de action variant, werkt ook super!)

mijn pony heeft een hele dikke staart bedoel je het van heersum spul 2,99 van de action?
heb ik maar het help erg goed met het uit de klit halen maar door alle modder en vieze resten
gaat het bijna niet..

hafke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-13 00:39

Angeliekje schreef:
Mijn Tinker staat zo het hele jaar rond (ja de linker :P ):
[ Afbeelding ]

Helaas...een witte staart en een merrie die zo'n dikke staart heeft dat ze hem onderpoept en plast. Ze tilt hem niet hoog genoeg op zodat alles langs de staart gaat. In de zomer vlecht ik hem niet helemaal door naar beneden zodat ze de staart wel als vliegenmepper kan gebruiken, maar niet smerig kan maken. Gaat erg goed zo moet ik zeggen!

oke ik ga het proberen dankje

lovesprankel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 14:00

Dat ken ik xd mijn pony heeft ook een hele dikke staart waar altijd zaagsel in blijft zitten. Voor een wedstrijd heb ik een x de staart gewassen.gewoon met babyshampoo. Mijn lerares had nog antiklitspray en dat had ze er ingedaan. (Van de epplejeck.) . Ik heb een staartborstel en daarmee borstel ik ong. Elke dag de staart mee. Zo hou je de staart ook. Wat schoner. En ik denk dat het in de winter ook wel meer is dan in de zomer omdat ze in de winter natuurlijk in de stal staan . Hopelijk heb je er nog wat aan. XD. Je hoeft er maar 1x antiklitspray in te smeren. Want je blijft het dan goed doorkammen