Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mindypony schreef:en het komt er natuurlijk ook nog bij als je paard ineens ter plekke ziek word of er wat mee gebeurd waar door hij met spoed geholpen moet worden,daar ben ik dus bang voor als ik een pony voor mezelf heb,waar haal je dan zo snel het geld vandaan he?
Ik heb deze vraag wel eens aan een kennis gesteld die 2 ponys heeft(hij heeft een uitkering)en hij zei dat er altijd wel wat valt te regelen met een lening,maar dat lijkt mij helemaal niks,hoe zien jullie dat?
Ik denk ook dat je gewoon mazzel moet hebben met een pony,de ene mankeert nooit iets en de andere is om de haverklap ziek.
Denk dat ik het maar gewoon bij onze verzorgshet hou hahahaha
Mindypony schreef:hallo,
Op wat voor stal staat je pony of paard,of staat hij bij een boer of elders? wat betaal je per maand en werk je er zelf hard voor om het geld bij elkaar te sprokkelen en krom liggen elke maand., of heb je een goed betaalde baan en is het makkelijk voor je iedere maand om het te kunnen betalen?
Mindypony schreef:Een paarden hobby is echt duurik denk dat ik geen eigen pony ga nemen,de kosten zijn me echt teveel,we houden zelf per maand net genoeg over om van te leven,maar wel goed dat ik hier lees dat je er veel voor moet laten,zo kom je erachter of je een juiste beslissing maakt,dankejwel