voor een merrie Zelude (spreek je ook zo uit en betekent: Schittering ) En voor een Hengst: Zephyr (spreek je uit Zeffyer)
Koortje
Geplaatst: 12-11-03 19:05
Zacharias, Zimzalabim eeeeeeeeh inspiratie op!
Kimmes
Geplaatst: 12-11-03 19:09
Zanora
Amy77
Geplaatst: 12-11-03 19:12
Uhm, misschien rare vraag, ben niet zo bij wat de eerste letter van het jaar betreft, maar was de Z niet van dit jaar??Of is dat alleen het geval bij bepaalde rassen? Zara, Zen, Zaziki, , nou ja, zoals je ziet ben ik hier niet zo goed in, haha, succes verder.
Saskia9
Geplaatst: 12-11-03 19:18
wat een variaties zeg !zoiets kan ik in me eentje dus nooit bedenken !
Hengst: Zviad Zvadelfari Zorba Zwelgje Zazou Zkaidi Zeafaxi (manen als opspattend schuim) Zleipnir Zorli Zoti Ztoltur Zoeff Zelo Zkipp Zigrun Zeo Zørren Zven Zagreb Zacatecas Zacret Zjuzino Zajac Zajdy Zakriz Zalagos Zalavar Zvornik Zalin Zam Zölvi Zinniz (--> met 'sh' op het eind is ons ventje!!) Zoe Zihnal Zhør
Ach nog een paar ideetjes.....Mijn favo's: Hengst--> Zvadelfari en Merrie--> Zonnemaire
Mizz_mol
Geplaatst: 12-11-03 21:37
Onze oude hond zijn naam moest voor t stamboek ook met een z beginnen wat een klus seg.... Hij hete in het staboek Zipitie peper zen roep naam was pepper
Hallo, Iedereen superbedankt voor jullie medewerking. Ik heb al heel wat leuke namen gezien, straks kan ik niet kiezen haha!! enne... wanneer het zover is laat ik even weten wat het geworden is!! Suggesties blijven natuurlijk welkom!!
Peterina
Geplaatst: 12-11-03 23:02
Merrie: Zenda (Persian) = vrouwelijk Zerlinda (Hebrew) = van de dageraad (of the dawn) Zosia / Zsofia (Greek) = wijsheid Hengst: Zenas (Greek) = God's gift
Jetta
Geplaatst: 12-11-03 23:13
Zalina Zoraya Zadina Zakina Nou ja, misschien zit hiet wat bij. Zeker de stamnaam van de merrie terug laten komen als het een merrieveulen wordt.
Zidane Zodiac Zorro (wat niet voor een zwart paard hoeft, want het betekent: VOS.) Zoef Zorba Zach Hopelijk komt er een prachtig veulen!