Wat doe ik fout? Bijrijdsters zijn onvindbaar!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nicolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 17:45

hoihoi
ik wil ook wel joun bijrijdster zijn maar woon in meppel duzzzzz

luckyzeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 17:56

ik ben ook weer ff verzorgsterloos.ik heb om de week wel verschillende advt. gezet alleen op internet en ik heb er 18 + van gemaakt want ik kreeg veel mailtjes van meisjes van 11/12 jaar waar ik zelf niet zo op zit te wachten ik zocht namelijk iemand die mijn paard later ook uitbrengt op wedstrijden en ik vraag wel een bijdragen in de kosten omdat ik dan wel meer zie dat ze dan hun afspraken nakomen.ik bedoel dat als je niet betaald en alleen maar wilt rijden je misschien wel sneller zal denken: vandaag is het poedersuiker ik ga maar niet.ik vind het toch best eng om je spullen en paard aan een vreemde over te laten.maar ik heb echt een bijrijdster nodig helaas.en het is ook makkelijker om iemand te hebben die eigen vervoer heeft zodat pappa of mama je niet heen en weer moeten brengen.ik heb namelijk al eens ouders op me dak gehad die daar moeite mee hadden om te wachten in de kou of de kantine maar niks vonden.ik zit nu nog in afwachting want vrijdag komt en een meisje van 20 voor de 2de x op mijn paardje rijden en ze wilt haar graag doen.dus als het dan weer goed gaat heb ik een nieuwe bijrijdster!!!

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-03 20:02

nicolina schreef:
hoihoi
ik wil ook wel joun bijrijdster zijn maar woon in meppel duzzzzz

haha dat is helaas een beetje te ver Verdrietig

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-03 20:04

Tanya schreef:
Kom maar in Voorburg wonen Haha! Dan ga ik um wel verzorgen

oke ga volgende week verhuizen, ben m'n koffertje al aan het inpakken *LOL*

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-03 20:11

Vippie"]
[quote="cissie schreef:
Ik heb er wel een minimum leeftijd van 16 jr bij staan zou dat veel reacties schelen dan?, ik ben eigenlijk opzoek naar een ruiter met toch wel wat ervaring en niet te jong.
Dan vallen een hoop scholieren met een beetje vrije tijd af denk ik, maar goed.
bedankt!

Een goede bijrijder is niet vaak/altijd boven de 16 hoor in tegendeel is mijn ervaring. Denise is begonnen met Tjo toen ze net 13 was en ze heeft meer verantwoordelijkheidgevoel dan een volwassene. Nu is ze alweer ruim een jaar mn vaste steun en toeverlaat wat Tjo betreft en hoop dat ze dat nog heel wat jaartjes blijft, zoeen vindt ik er niet snel nogeens... he denies?
Dus misschien je wat meer open stellen voor onder de 16 met feeling (merk je snel genoeg), paardengevoel is toch altijd belangrijker dan leeftijd....
Succes!
[/quote]

Dat ben ik wel met je eens, maar via een email of tel. reactie kan ik dat zowiezo niet beoordelen en, ik vind niet dat ik een jonge meid van bv. 12 met een paard op pad kan sturen, ook langs de weg vind ik het een onprettig idee.
Tuurlijk kan iemand van bv. 16 of ouder ook onverantwoordelijk zijn of minder goed rijden, maar ik ga er een beetje vanuit dat iemand die al wat ouder is ook al wat meer rijervaring heeft, althans die kans is wel iets groter dan bij een jongere ruiter.

Kijk als er iemand reageerd van 15 en die heeft voldoende rijervaring en ziet gevaar in en kan de gevolgen overzien ja dan is het gauw klaar, maar ik hoop alleen door een leeftijdsgrens ste stellen dat ik de catagorie met de minste ervaring (globaal gezien dan he)enz. een beetje uit sluit.

bedankt voor je reactie, gr. cissie

Andy_livez

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 20:21

Ik woon zelf vlak bij Maartensdijk waar ik toch een paar verzorgpaarden heb gezien, maar het is net te ver weg... Echt jammer...