Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anneliesdj schreef:ponyflika schreef:Ja bij stal een mag ik zelf kiezen wanneer hij buitenkomt, dus ook heel de dag. De eigenaar vertelde me dat het heel af en toe voorkomt (met deze natte dagen) dat dit een halve dag is.
Bedankt voor jullie meningen!
Dan heb ik het idd verkeerd begrepen, hoelang komen ze op stal 2 buiten dan? En gaan ze op stal 1 ook in een groep buiten?
Dan zou ik de prijs ook niet onbelangrijk vinden en stal 2 is goedkoper. (wbt die rubbermatten; daar heeft de stalhouder gelijk in, daarbij hoef je nauwelijks bodembedekking te gebruiken en dat maakt het voor jou ook goedkoper)
Qua rijden zit je bij beide gelijk; ze hebben allebei een rijbak die bij nat weer slecht begaanbaar is. Dat ze plannen hebben om te draineren zou ik me niet teveel op vastpinnen, dat is nogal makkelijk gezegd om een potentiele klant over de streep te trekken.
En dan is het belangrijk dat je er zoveel mogelijk terecht kunt, imo kan dat bij beide stallen gewoon? Dat stal 2 een hek heeft wat dicht zit als zij er niet zijn zou ik juist een geruststelling vinden, dan komen er tenminste geen ongewenste figuren op het erf. En die mensen hebben paarden aan huis, dus ik neem aan dat zij niet veel weg zijn behalve eens een verjaardag in het weekend.