Koper schreef:Uhmm, nou als ze zin hebben om op de wei te gaan staan wandelen ze naar de wei en als ze zin hebben om weer op het bestrate stukje te gaan staan dan waggelen ze daar naartoe. Paarden horen niet in een stal, en horen binnen hun terreintje zelf te kunnen beslissen waar ze wanneer met welk ander paard zijn.
Blegh ik walg werkelijk van dit soort reacties /mensen

Niet ieder paard voelt zich prettiger bij 24/7 op een stuk grond met een schuur staan. Dat ze vroeger geen stal hadden en nu wel is alleen maar een luxe voor ze. Wij hadden vroeger ook geen tv/pc/mobiel, hoor je ons daar wel eens over klagen? Nee, dat gezeik over het natuurlijk houden van paarden is dus nogal achterhaald. Laat hem dan gelijk los in de bossen, ipv hem onnatuurlijk tussen draadjes te houden

Zo gal gespuwd, sorry dat ik me persoonlijk op jou richt, ik doel eigenlijk op iedere bokker die roept dat stallen slecht zijn.
ontopic: om in de wei te komen moet je hier door de bak, en die ligt naast de stallen. Dus eerst zet ik mijn paard in de bak, pak het andere paard en die breng ik dan naar de wei, en de mijne volgt dan ook gewoon. 'S avonds precies hetzelfde. Ik pak de ruin en mijn merrie loopt zelf naar haar stal (hoewel ze soms een ommetje maakt over het terrein