Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
essie34 schreef:Ik vind het echt top dat iedereen zo mee denkt!!Ik ga gelijk even aan de slag met een tekening hoe ik het in gedachten had qua looproute! Zal m zo gelijk uploaden.
Hihi xSlvna; dit stuk blijft nog even open..Ik denk namelijk dat we de oprit rondom gaan maken zodat we met de trailer rond kunnen rijden. Ook zit er een klein mestplaatsje, die een paar meter hoog betegeld is. Daarnaast wil ik een vrij stukje houden zodat vrienden en kennissen met hun paarden kunnen komen logeren. Alle ruimte voor een tent en evt afzetten van stukje wei voor de paarden! Woon nu eenmaal op de veluwe, aan de ruiterpaden dus wil dit graag delen met anderen
Citaat:essie34 schreef:@Mootje; Je beschrijft eigenlijk wat ik in gedachten had. Super! Inderdaad buitendeuren maken, zodat ze vrije uitloop hebben. De deuren zitten dan aan het bestraatte gedeelte dus dat lopen ze niet stuk. Heb je dan nog een idee over hoe ik vanuit deze doorloop ze toegang kan geven tot alle delen van de weide? Als ik de wei in 2 of 3 stukken zou verdelen? Ik zit een beetje klem met het hek/draad namelijk. Ik moet dan de toegang tot elke wei mogelijk maken vanuit de stal en het draad of hek ook zodanig open kunnen zetten dat het niet blokkeert of gevaarlijk is.
xSlvna schreef:Kijk eens goed, neem de weg bij jou als horizon, de rijbak ligt aan de horizon, je tekende hem verticaal.
[ Afbeelding ]
Als je wilt hooien dan een stuk gewoon RECHT, maar dit is wel lekker natuurlijk![]()
Donkere plekken zijn van afgegraven stuk (zou dit mogelijk zijn), zodat het niet één doorgetrokken vlakte is, is ook zo saaiEn hier en daar een boompje. Dan wel met een rekje erom heen.
xSlvna schreef:Kijk eens goed, neem de weg bij jou als horizon, de rijbak ligt aan de horizon, je tekende hem verticaal.
[ Afbeelding ]
Als je wilt hooien dan een stuk gewoon RECHT, maar dit is wel lekker natuurlijk![]()
Donkere plekken zijn van afgegraven stuk (zou dit mogelijk zijn), zodat het niet één doorgetrokken vlakte is, is ook zo saaiEn hier en daar een boompje. Dan wel met een rekje erom heen.