heksenvlecht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 21:00

farichta schreef:
Cowboy Magic Detangler & Shine werkt echt super. Mijn pownie heeft ook regelmatig zo'n heksenklit even insmeren, even wachten (verder gaan met poetsen) en dan vanaf onderaan stukje bij beetje uitpluizen. Als je het regelmatig in de manen en staart smeert, zijn ze ook zo makkelijk uit te kammen/borstelen.

Idd goed spul!

BabieGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 21:09

Mijn verzorgpony had dat ook heel vaak. ik kreeg het er nooit uit {:)-: er anti-klit inspuiten helpt dan niet want het is gewoon een grote vlecht van knopen en anti-klit kna niet toveren denk ik dus.. :)
x

elodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-12 21:16

BabieGirl schreef:
Mijn verzorgpony had dat ook heel vaak. ik kreeg het er nooit uit {:)-: er anti-klit inspuiten helpt dan niet want het is gewoon een grote vlecht van knopen en anti-klit kna niet toveren denk ik dus.. :)
x

maar hoe heb je het er dan uiteindelijk eruit gekregen?
ik neem aan de je verzorgpony niet nu nog met die klitten rondloopt..

Cemlys

Re: heksenvlecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 23:35

Hier inderdaad ook een, veel cowboy magic erin en ze vallen er als het ware uit. Mijn merrie heeft het vooral door kroelen van het paard waar ze bijstaat.

elodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-12 13:04

dus je moet de cowboy magic gewoon OP de klit smeren?

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 13:15

Klopt en dan voorzichtig los maken

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 13:19

Deze antiklit werkt bij mij nog beter dan Cowboy magic; http://www.pardoes-aurora.nl/pardoesbes ... /p297.html

Mijn haflinger met dikke manen kan hiermee zo twee weken de wei op en dan nog zijn de manen glad en ontklit. Scheelt ook weer een hoop geld, als je niet zo vaak nieuwe hoeft te kopen.

elodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-12 13:26

Britt schreef:
Deze antiklit werkt bij mij nog beter dan Cowboy magic; http://www.pardoes-aurora.nl/pardoesbes ... /p297.html

Mijn haflinger met dikke manen kan hiermee zo twee weken de wei op en dan nog zijn de manen glad en ontklit. Scheelt ook weer een hoop geld, als je niet zo vaak nieuwe hoeft te kopen.

ik ga eerst ff die andere proberen die heb ik nu al besteld..

LokiDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 13:55

Voor nu kun je ook iets van een olie gebruiken of goede antiklit om het eruit te krijgen.
Ik zou wel iets van Cowboy Magic aangeschaffen om het allemaal te onderhouden! Zelf gebruikte ik het van Leovet ook heerlijk spul :)

LucasM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 14:20

Omdat te voorkomen heeft mijn verzorg pony ook altijd vlechten in als ze op de wei staat.