Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
joyce B schreef:Hier maken we ook een rooster, hebben we ere bepaald aantal beurten per week en kun je minder vask, dan kun jr beurten afkopen en neemt iemand anders die beurt(en) over.
Met elkaar proberen te wisselen als er iets een keer niet uit komt en af en toe gezamenlijk of in duo's grotere klussen. Ik houd de regie en controle. Ben uiteindelijk eindverantwoordelijk voor de verzorging en het terrein. Ik vul dus ook de gaten.
Iemand die heel veel met vakantie weg gaat zou ik ook vragen inval te regelen of in te halen of meer te doen op andere momenten. En anders bijbetalen zodat je iemand anders kunt vragen tegen vergoeding. Zo wil ik het straks ook graag doen om de druk er wat af te krijgen.
Koper schreef:Ik denk dat Joyce bedoelt dat als je als pensionklant minder klusjes doet je meer stalgeld moet betalen.
Ninx schreef:Koper schreef:Ik denk dat Joyce bedoelt dat als je als pensionklant minder klusjes doet je meer stalgeld moet betalen.
Oh okay, ja... dat werkt hier niet echt. Het geld gaat toch niet naar mij. Daarbij spaar ik liever mijn rug dan mijn portemonnee.
Dus ik heb liever dat iemand hard meewerkt dan dat diegene mij betaald zodat ik het werk doe.....