Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
reiziger schreef:Maar hoe doe je dat dan precies? Ik bedoel, nu is het ook al ongeveer 24 uur droog dus dan zou de deken niet op hoeven. Straks gaat het weer langdurig regenen, zou je hem dan weer op gaan doen? Soms regent het een hele dag, soms een paar uur. En hoe doe je het dan met sneeuw? Met of zonder deken?
En als je op je werk zit en niet weg kan?
Ik zou mijn paarden ook graag alleen met slechte weersomstandigheden een deken opdoen, maar ik ben bang dat ik dan de hele dag op buienradar zit te kijken, en veel heen en weer moet naar de wei om dat te realiseren.
En de ene keer wel een deken met regen, en de andere keer niet lijkt me ook niet goed voor je paard. Ben gewoon benieuwd hoe jullie dat dan doen.
veradj16 schreef:ik vind dat paarden best zonder deken kunnen wilde paarden overleven toch ook die hebben toch ook geen dekens
reiziger schreef:Wat pluisbeer schrijft over haar schuilstal, dat hoor ik vaker. Op mijn vorige stal was wel een schuilstal, maar daar werden ze ook in gevoerd. In hoeverre ze die ook gebruikten voor de regen? Ik heb 1 keer gezien dat ze tijdens een stortbui er gewoon naast stonden.