ja had nog niet nagedacht over een slot,dat zou kunnen dat ie dat ook doet je, weet je in het begin had ik het erg naar min zin, ben van een luxe stal weggegaan, omdat daar al gedoe was, maar daar werd alles voor je gedaan, en hier is alles op zelf basis waar ik geen problemen mee heb maar er is een schema over buiten zetten, en dat gaat nu ook niet door, hij vind het wel best dat ze binnen staan, en daarvoor heb ik 4 jaar op die vorige stal gestaan, zolang ik mijn paard heb, ik hou er niet van om ze over en weer te verhuizen, en het bleek ook dat het echt stress opleverde de eerste week, terwijl ze er eerst wel beter van werden, goede buitenrij mogelijkheden, en tja ik weet het is slecht weer, maar je zit in nederland ook dan moet je toch voorzieningen hebben voor je paarden? dat ze wel naar buiten kunnen? maar niemand zegt er wat van, het zijn leuke en aardige mensen maar iedereen vind het wel best en zeggen liever niks, er staan paarden die komen of paar dagen niet buiten of 10 min per dag, dat kan toch niet? Allemaal mankeren ze wat, en ik heb daar geen zin in, maar ik kan ze nu ook niet ergens anders kwijt er is hier niet veel, ja een manege maar dan staan ze zo en zo binnen,