Trappen in stal - help!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

polleman

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 10:33

tamary schreef:
Beetje ijzerhandel kan je de juiste schroeven en pluggen wel adviseren. Wel de mat los van de wand hangen, dus inderdaad aan een 5cm dikke balk.

inderdaad schroeven enz bij iemand halen die je advies kan geven wat geschikt is voor die muur enz

MoosjeWings

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 18:27

Ik weet ongeveer hoe jij je voelt, inclusief de slapeloze nachten.
Mijn paard had dit voordat we gingen verhuizen ook, heb hier pas geleden ook een topic over geopend en daar ook aardig wat tips en ideeën gekregen: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=119&t=1648817
Misschien zit er ook iets voor jou bij?
Voor mij bleek uiteindelijk helemaal niets meer nodig te zijn, sinds we verhuist zijn is meneer een mak lammetje geworden die niet meer staat te trappen.
Ik hoop voor jou ook dat je iets kunt vinden wat helpt, je constant zorgen moeten maken hoe je paard er bij staat en of hij niet vast zit met zijn benen is echt niet leuk. :(:)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-12 11:30

we zitten een beetje te tobben hoe we het vast gaan krijgen, ik zal vanmiddag fotos maken van de situatie in stal (wanden). Ik heb meerdere opties aangeschreven en antwoord terug gehad; matten van 80 per stuk (heb er 2 nodig, en dan moeten ze nog hier komen a 50 euro of bijan 2 uur enkele reis zelf rijden) en 'slechts' 7 kilo. Dat lijkt nog wel een optie, maar wel duur (goed, altijd goedkoper dan een kapot paard). Dan nog een optie dat bij elkaar 80 gaat kosten, maar dat is 1 stuk mat (transportband) en weegt 50 kilo. Ik zie niet hoe we dat ooit met 2 man bevestigd gaan krijgen :+

Zit nu toch weer terug aan tapijt (meerdere lagen) te denken, of misschien van die ring-rubberen matten. Maar weet niet of dat beiden stevig genoeg gaat zijn als ze een keer flnik uithaalt....

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 12:43

Die rubberen koeienmatten zijn toch niet zo duur ?
Die heb je voor 20 euro stuk wel ... gebruikt dan, maar dat is toch niet erg ?

Die mat uit één stuk lukt trouwens ook wel, je kunt hem rechtop zetten bij het vastmaken, je hoeft 'm niet de hele tijd vast te houden ;)

EsBianc

Re: Trappen in stal - help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 02:18

Ik zou bij koeienboeren langs gaan en vragen of ze nog wat hebben liggen. Kun je ze vaak voor een prikkie of voor niks meenemen.