lolove schreef:Worden ze dan niet ziek ofzo?
Hoezo? waarom zouden ze ziek moeten worden?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tamary schreef:Borstelen doe ik hier om de vacht los te houden (mits die droog is), omdat je met de regen van die aan elkaar geplakte strepen krijgt en de vacht dan niet optimaal kan werken. Vlekken zijn zo niet erg, enkel als ik ga rijden borstel ik wat meer zodat er geen zand onder het tuig zit. Mega zwart en zichtbaar echt vies heb ik ze liever niet ivm staan in een dorp en klachten van voorbijgangers.
pearlie schreef:tamary schreef:Borstelen doe ik hier om de vacht los te houden (mits die droog is), omdat je met de regen van die aan elkaar geplakte strepen krijgt en de vacht dan niet optimaal kan werken. Vlekken zijn zo niet erg, enkel als ik ga rijden borstel ik wat meer zodat er geen zand onder het tuig zit. Mega zwart en zichtbaar echt vies heb ik ze liever niet ivm staan in een dorp en klachten van voorbijgangers.
Volgens mij is dat onzin. Paarden in het wild worden ook niet geborsteld en hun vacht werkt ook optimaal.
Varekaj schreef:Vooral dat PollyHeb je net lekker gepoetst gaan ze in de bak of op stal gelijk weer rollen om je dan onschuldig aan te kijken "mooi hè baas!", ofwel rollen ze in modder of een plas net voor je ze wil poetsen. Natte vacht poetst ook voor geen meter, dus sta je ook voor piet snot.
lolove schreef:MJR_Tjelle schreef:Bij onze paardjes doe ik meestal alleen even snel een zachte borstel over de plek vh zadel/singel zodat er geen klontjes o.i.d. vast zitten.
Verder laat ik ze lekker voor zoals ze zijn
Worden ze dan niet ziek ofzo?