Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ariebren schreef:Of gewoon de paarden op stal zetten wat iedereen doet.
(behalve een paar Bokkertjes die denken dat een paard in de bagger moet lopen, het hele jaar door. )
Elegance_ schreef:Helaas is het bij ons met de rubber matten en de pallets niet gelukt, ik krijg geen reactie van de mensen dus.. Nu dus maar verder zoeken naar iets in de buurt. Nu hebben we als tijdelijke oplossing een dikke laag stro erin gegooit zodat ze toch nog iets droger staat
Ariebren schreef:Of gewoon de paarden op stal zetten wat iedereen doet.
(behalve een paar Bokkertjes die denken dat een paard in de bagger moet lopen, het hele jaar door. )
PoucyWouce schreef:Elegance_ schreef:Helaas is het bij ons met de rubber matten en de pallets niet gelukt, ik krijg geen reactie van de mensen dus.. Nu dus maar verder zoeken naar iets in de buurt. Nu hebben we als tijdelijke oplossing een dikke laag stro erin gegooit zodat ze toch nog iets droger staat
Hoe bedoel je "niet gelukt"? Heb ze je erin gelegd en werkt het niet of kun je ze niet krijgen?
Lynn_Nikita schreef:PoucyWouce schreef:
Hoe bedoel je "niet gelukt"? Heb ze je erin gelegd en werkt het niet of kun je ze niet krijgen?
Aan de reactie te zien, geen contact gekregen met de verkopers dus niet gekregen denk ik
LBLGypsyCobs schreef:Krijg je geen problemen als je mestwater de sloot in loopt?
Het is nu wel enorm nat natuurlijk, maar ik zie in de plassen langs de uitloop ook precies zo'n rode kleur in het water van de mest en urine van de paarden.
Ik weet niet of je buren er blij mee zijn als dat voorbij drijft.