Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KozieZ schreef:Volgens mij heb ik nog niet kunnen lezen hoe ze reageert met het feit dat jij weet dat ze niet gereden heeft, als ze zegt wel gereden te hebben. Heb je haar daarmee geconfronteerd?
Voor mij is liegen wel een echte no-go. Ik zou dan waarschijnlijk wel op zoek gaan naar een andere bijrijdster. Zeker als haar moeder ook aangeeft dat ze "lui" is geworden en het dus eigenlijk niet meer graag doet. Dan liever een andere bijrijdster die wel enthousiast komt.
Over het voer... Ik zou toch eens gaan praten met een voerhandelaar. Er is echt wel voer waar ze netjes van op gewicht komen en genoeg energie hebben, zonder zo druk te worden. Mijn paard moet ook extra brok om op gewicht te blijven (met bijpassende extra ruwvoer) maar ik heb voor een brok gekozen, waar ze niet van flipt.
xMEGAN___95 schreef:KozieZ schreef:Over het voer... Ik zou toch eens gaan praten met een voerhandelaar. Er is echt wel voer waar ze netjes van op gewicht komen en genoeg energie hebben, zonder zo druk te worden. Mijn paard moet ook extra brok om op gewicht te blijven (met bijpassende extra ruwvoer) maar ik heb voor een brok gekozen, waar ze niet van flipt.
ze krijgen bij ons op stal gevoerd door de eigenaresse, die zelf ook paarden fokt, en paarden voert naar wat ze nodig hebben en naar wat ze lopen.
dus een groot paard die zware trainingen loopt krijgt veel meer dan mijn E-pony die in de opbouw is.
wij hebben 2 soorten brok, gewone brok en merrie broek.
die van mij krijgt gewoon lekker de standaard brok,
xMEGAN___95 schreef:hmm, ja het is zo dat ik er vandaag pas achter ben gekomen..
het betreft hier een meisje van 14 met een geestelijke achterstand,