Anoeska27 schreef:Ik denk niet dat hier in onze omgeving veel vraag naar is. Hier heb je stallen voor max 275,- en dat is inclusief voeren, uitmesten, weidegang, gebruik maken van binnen- en buitenbak, longeercirkel, springmateriaal, spuitplaatsen met warm/koud water en een eigen zadelkast. Ook zit er al een opfok in Uddel, weliswaar alleen voor hengsten. En niet te vergeten... mensen hebben hier zelf vaak een stukje grond met plek voor 1 of meerdere paarden.
Bedankt voor je reactie! Mag ik vragen hoe lang de paarden in die stallen buiten staan? Ik heb zelf het idee dat juist stalling met de combinatie van 24/7 buiten met verschillende faciliteiten nog maar beperkt aanwezig is op en rond de Veluwe. Weet jij iets wat aan deze criteria voldoet en in de buurt van Apeldoorn en Uddel zit?
Ik heb het idee dat in deze omgeving de grond vrij schaars is, waardoor de paarden in de winter maar beperkt naar buiten komen of enkel een kleine paddock (voor een aantal uur per dag) tot hun beschikking hebben.
@ Amaranth7 en Alvaron; Fijn dat jullie voor zulke lage tarieven jullie paarden kunnen stallen, zeker als ze precies dezelfde faciliteiten aanbieden als zij dat zou kunnen. Het is meer mijn vraag, zijn mensen bereid om meer te betalen tegen meer ruimte als ze hun paard niet in een groep willen? en zijn ze bereid evenveel te betalen als paarden 24/7 buiten staan en niet op een stal (in vergelijking met een traditionele pensionstal)?
Kunnen dit soort stallen eigenlijk wel vergeleken worden qua prijs met een stalling waarbij je paard 's nachts op stal staat?
Nogmaals ik hoor van iedereen graag waar alternatieve stallingen zijn waar ze hetzelfde aanbieden en waar een dus paard 24/7 vrij kan zijn!