Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Serendip90 schreef:Zolang hij nog elke keer er boven op komt, ook lekker laten staan hoor!
Maar is er een mogelijkheid om het minder modderpoel te maken? (weet dat het lastig is hoor, sowieso heel afhankelijk van waar je staat..) maar als de wei minder modderig zou zijn, dan nog gaat ie met guur weer meer binnen staan (andere deken?/dikkere deken?) Helpt vaak niet, is de wind.. Ergens een schutting plaatsen kan misschien nog? (uit de wind?) Is dat iets? (Zit even stom te brainstormen hoor).
ikkebenhier schreef:paardjes123 schreef:Ik zou hem zeker niet naar een pension verhuizen, dit paard moet alles van zijn gehoor en tast hebben. Een nieuwe omgeving kan waarschijnlijk jaren duren voordag hij knap de weg kent. Je kan beter de omstandigheden verbeteren waar hij nu staat
Ondanks dat hij blind is, doet hij het heel goed in een nieuwe omgeving.
Vorige winter waren hun stallen door de storm ingestort en was het te gevaarlijk voor hen om buiten te blijven, waardoor we wel genoodzaakt waren om hen enkele dagen op een pensionstal te zetten.
Dit was zonder enig probleem. Paard stond heel happy de hele dag met de deur open en vond het gezellig binnen tussen de andere paardjes :p
Misschien even aan toevoegen: de reden waarom ik zo twijfel, is omdat de weide momenteel 1 grote modderpoel is geworden. Door zijn cushing heeft hij heel vaak last van mok, en de nattigheid is niet goed voor zijn arthrose. Op pensionstal kan hij lekker warm en droog staan en kan hij enkele uren per dag in de droge binnenbak lopen.
(als ik hem zou verhuizen, zou ik hem naar dezelfde stal verhuizen, dus de binnenbak en stallen enzo kent hij van de vorige keer)
NiFallor schreef:Ach, wat naar! Begrijp ik goed dat je er zelf niet bij kon zijn? Dat lijkt me echt heel vervelend (om het zacht uit te drukken).
Sterkte!
ikkebenhier schreef:NiFallor schreef:Ach, wat naar! Begrijp ik goed dat je er zelf niet bij kon zijn? Dat lijkt me echt heel vervelend (om het zacht uit te drukken).
Sterkte!
Nee, ik kon er net niet bij zijn...
Ik stond op de trein te wachten toen ik werd gebeld.
Maar ik wou niet dat ze langer gewacht hadden totdat ik erbij kon zijn. Ik wou hem niet laten lijden.
Ik was er wel graag bij geweest, maar het heeft niet mogen zijn.
Gelukkig is hij toch niet alleen gestorven...