Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Koper schreef:Is 'ie inmiddels verhuisd Twiggy? Alles nu goed met 'm?![]()
Ik vind 't zo naar dat ik niet goed voor vos kan zorgen, hij kan z'n energie niet kwijt en hij lijkt wat moeier soms. En dat vind ik moeilijk om te zien.
Iemand vroeg waarom geen voordroog: krijgt 'ie diarree en rotstraal van. En hij wordt er veel te dik van. 't Is een IJslander die heul gemakkelijk aankomt
Koper schreef:max66: bak is al een tijdje klaar, ze zijn 4 weken geleden begonnen en binnen een paar dagen lag 'ie er. Paarden kunnen er niet op omdat de bak niet aan alle kanten omheind is, en omdat ze het een probleem vinden dat de paarden er mesten, en dat je eerst zou moeten uitmesten als je wil gaan rijden.
max66 schreef:Koper schreef:max66: bak is al een tijdje klaar, ze zijn 4 weken geleden begonnen en binnen een paar dagen lag 'ie er. Paarden kunnen er niet op omdat de bak niet aan alle kanten omheind is, en omdat ze het een probleem vinden dat de paarden er mesten, en dat je eerst zou moeten uitmesten als je wil gaan rijden.
Die ontbrekende omheining is idd een probleem, maar dat mesten zie ik niet als een probleem. Gewoon iedere dag even de drollen eruithalen!
Een maanlandschap voorkom je door een paar keer per week de bak te slepen.