Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ipsilonka schreef:Ik weet niet of het nog zo is, maar een aantal jaar geleden was er bij Zeewolde een gebied van 1000 hectare groot. Onder beheer van dhr Van IJzendoorn, van de Zonnehoeve. Kostte toen geloof ik 50 a 60 euro in de maand.
Silly1972 schreef:Ipsilonka schreef:Ik weet niet of het nog zo is, maar een aantal jaar geleden was er bij Zeewolde een gebied van 1000 hectare groot. Onder beheer van dhr Van IJzendoorn, van de Zonnehoeve. Kostte toen geloof ik 50 a 60 euro in de maand.
Hier zat ik ook al aan te denken, die pony's lopen hier in het natuurgebied
Ragdollcat schreef:Ik denk niet dat een natuurgebied zo slim is, want er zijn al "wilde paarden" zoals de koniks en ze zijn heel hard en zal je pony niet zomaar accepteren hoor, je moet er niet al te makkelijk over denken.
Of bedoel je eigenlijk een "natuurgebied", met allemaal paarden e ponys van diverse rassen en die wel verzorgd worden? In dit geval is het wel eerlijker naar de pony toe.
Daphne__ schreef:Een kennis van ons bood ons een plekje in een natuurgebied aan... Wij gaan er geen gebruik van maken, dus ik zal hem eens vragen!