kosten verzorgen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 20:56

WillBokkers schreef:
okee bedankt allemaal voor de reacties was niet voor mijzelf maar voor vriendin! ik wist het ook niet helemaal zeker dus dacht ik vraag wel even op bokt naar jullie meningen ;)

Waar wonen jullie?
Ik heb er 2 die wel wat extra aandacht kunnen gebruiken, regio heerhugowaard
uiteraard gratis. Kan niet gereden worden wel mee op de wagen.

RainbowDance

Re: kosten verzorgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 22:32

Ik vind het idd beetje raar alsnog..

Kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 21:43

Cowgirl schreef:
WillBokkers schreef:
okee bedankt allemaal voor de reacties was niet voor mijzelf maar voor vriendin! ik wist het ook niet helemaal zeker dus dacht ik vraag wel even op bokt naar jullie meningen ;)

Waar wonen jullie?
Ik heb er 2 die wel wat extra aandacht kunnen gebruiken, regio heerhugowaard
uiteraard gratis. Kan niet gereden worden wel mee op de wagen.

Ik woon in de omgeving van Heerhugowaard, waar staan ze precies?

Kensington

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 14:35

ik heb vroeger altijd verzorgpaardjes gehad en nooit voor hoeven betalen. bij wijze van spreken had ik betaald moeten krijgen voor het werk wat ik deed. Stal uitmesten etc. Inmiddels heb ik sinds kort een eigen paardje maar qua rijden loopt het nog niet soepel. dus rijd er een meisje op dat mij helpt hierdoor ontstaat er een win win situatie en worden 3 partijen geholpen. ik-paard-meisje

X_Angel_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 01:12

Een vriendin van me heeft mijn paard als verzorgpaard genomen.
Zij moet hiervoor ook niets betalen.
Mijn paardje is nog niet rijdbaar dus ik vind niet dat zij daar geld in moet steken.
Ik ben zelfs blij dat mijn paardje gewoon meer aandacht krijgt nu zij hem ter verzorging heeft.
Ik besefte dat ik er te weinig tijd voor kon vrij maken om het op mezelf te blijven doen, die vriendin gaat enkel moeten betalen als ze gebruik wilt maken van de piste in de manege 100 meter verderop.
Maar dat ze zelf de huur van de piste (binnebak) moet betalen als ze binnen wil rijden lijkt me wel niet meer dan logisch dan :P

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 12:04

mijn verzorgster betaal 5,- per maand omdat ze onder mijn kosten rijles krijgt dus haar ouders dragen graag wat bij

juliejaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 20:45

Ik zou zeggen gratis! :)

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 20:47

Sowieso zonder rijden --> gratis is mijn ogen... zou wat zijn anders :')

Op een manege kun je ook paarden borstelen en er mee tutten en dat is ook gratis... Dus waarom zou je ervoor gaan betalen? Met rijden erbij is een bijdrage misschien nog wel logisch, maar zonder rijden vind ik het normaal om te zeggen "gratis".

Ssoraya10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 21:20

ik vind dat als je alleen maar mag poetsen niets hoeft te betalen.

maby

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 22:36

ik vind ook dat het gratis moet zijn. het penionpaard bij ons heeft een verzorgster, en ze kan er niet op rijden omdat paard met pensioen is. nu rijd ze op een pony van mij en ik geef dr af en toe wat voor. een verzorgster helpt toch, dus vind dat ze er dan best af en toe wat voor mogen krijgen. hoeft heus niet veel te zijn, gaat om het gebaar.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 19:18

marinavst schreef:
ik vind ook dat het gratis moet zijn. het penionpaard bij ons heeft een verzorgster, en ze kan er niet op rijden omdat paard met pensioen is. nu rijd ze op een pony van mij en ik geef dr af en toe wat voor. een verzorgster helpt toch, dus vind dat ze er dan best af en toe wat voor mogen krijgen. hoeft heus niet veel te zijn, gaat om het gebaar.

Dan heeft zij het goed getroffen bij jou!

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 19:24

Als jij een paard voor een ander verzorgd en je mag er niet op rijden dan moeten ze je juist betalen vind ik of gratis.

Kom nou zeg, je gaat toch niet betalen als je eigenlijk voor een ander werken moet.

Als je toch moet bij dragen dan zou ik een ander gaan zoeken en doeiiiiiiiiiiii zeggen.