Honk vast paard moet verhuizen, help

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

roombolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 23:17

Je kunt haar bijvoorbeeld ook al een paar keer voordat je gaat verhuizen een dagje op stal zetten. Een vriendin van mij heeft ook zo n paardje. Die kwam af en toe logeren en we hebben hem bijv. Eerst 2 nachtjes neer gezet. Op gegeven moment werd hij steeds rustiger, dat zou denk ik ook wel werken.

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 23:35

Ik heb een ouder paard wat ook niet goed tegen verandering kan, toen ik hem kocht, en bij mij neerzette, was het een heel ander paard, druk, nerveus, los trekken, en je doof hinniken, niet leuk meer, maar later ben ik weer verhuisd naar een andere stal, en heb ik de hele bups meegenomen, en hij moest even wennen, maar omdat hij met zijn hele kudde was, is het eigenlijk vlekkeloos gegaan.

Ik zou me onwijs richten op haar maatje, zorgen dat ze altijd bij haar maatje is, om zo min mogelijk stress te bezorgen, als ze nu al goed met haar maatje kan, zoveel mogelijk samen zetten voor de verhuizing, liefst ook samen in de trailer vervoeren, op de een of andere manier schept samen in de trailer een enorm sterke band bij paarden.

Succes met de verhuizing!