Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kentaro schreef:Vind het toch wel apart dat een overleden geliefd huisdier wordt gezien als een leeg omhulsel en er voor mensen wel kapitalen worden betaald voor begraven of cremeren....
Kentaro schreef:Vind het toch wel apart dat een overleden geliefd huisdier wordt gezien als een leeg omhulsel en er voor mensen wel kapitalen worden betaald voor begraven of cremeren....
idinn schreef:Kentaro schreef:Vind het toch wel apart dat een overleden geliefd huisdier wordt gezien als een leeg omhulsel en er voor mensen wel kapitalen worden betaald voor begraven of cremeren....
Mens of dier, ik vind het beide een leeg omhulsel. Echter bij een mens MOET je wel kapitalen betalen, want die kunnen niet naar een rendacBij mij hoeven ze niet aan te komen met koffie en een plak cake, iemand bakt thuis maar wat en dan gaan ze daar maar zitten. Dat gejank tijdens alle praatjes slaan ze ook maar over, kan tegelijk met die bijeenkomst bij iemand thuis. En geen idee wat allemaal wel en niet mag, maar van mij mogen ze me in een stuk stof wikkelen, touwtjes rond en klaar. Zo niet, dan de allergoedkoopste kist (mag zelf maken wel? want een paar plaatjes hout hij de gamma is niet heel duur). En een duur grafsteen is helemaal van de zotte, knutsel maar wat van hout ofzo. Hoe goedkoper hoe beter, aankomen, iedereen verzamelen bij dat gat, mij erin kwakken en weer weg
Vjestagirl schreef:thyra89 schreef:Ik zou mijn hond wel willen laten cremeren, en wat ik dan met de as ga doen? Geen idee nog eigenlijk. Denk dat ik van een deel een tattoo zou laten maken en de rest in een mooie urn ergens in huis neer zou zetten
As tattoo's mogen niet in Nederland.
Suzanne F. schreef:Kentaro schreef:Vind het toch wel apart dat een overleden geliefd huisdier wordt gezien als een leeg omhulsel en er voor mensen wel kapitalen worden betaald voor begraven of cremeren....
Maar dat is ook gewoon belachelijk. Dood gaan is bij mensen gewoon big business. Echt kassa... pure geldklopperij.
Je hebt een persoon al voor minder dan 1000 euro helemaal verzorgd onder de grond.