Sammy_xxs schreef:Nou ik vind het wel kunnen hoor, er staan zat paarden 24/7 op stal met 2 uurtjes op een dag eruit,
Denk dat die shetties het dan een stuk beter zouden hebben.
En niet gelijk tegen mij tekeer gaan de rest, het is eenmaal de waarheid.
De shetties die daar zouden gaan staan hebben het gewoon goed hoor.
Ja het is geen weiland van zoveel heactare, maar dat hebben zulke kleine shetties ook helemaal niet nodig.
Ze kunnen best wel rennen hoor op een stuk van 8 m - 40m , en als TS gewoon dagelijks lekker met ze gaat wandelen, waarom niet?
Ze krijgen een schuilstalletje en genoeg hooi lijkt mij gewoon gaan hoor.
Dat is idd ook zo
Ik weet in de manege is het veeel erger soms wel 3 uur rijden plus uren binnenstaan
Tigra_ schreef:Ik zou er niet aan beginnen vindt het altijd er sneu als paarden op zo'n postzegel landje staan. En dat er paarden zijn die het slechter hebben maakt het nog niet goed om ze op een te klein landje te zetten. Zo kunnen we er natuurlijk altijd aan uit. Beter je paard op stal dan zwaar mishandelt op het land.
Vindt dat je voor een stel shetten toch al gauw zo'n 2000 m2 nodig hebt. Wij hebben er 2 staan op 3000 m2 ook niet enorm maar voor hun precies voldoende kan me niet voorstellen ze op een veel kleiner stuk te zetten. Denk ook dat je daar weinig gras gaat houden zeker met het natte weer wat wij weleens hebben.
Deze reactie hoor ik graag.. Jij hebt dus echt ervaring met die diertjes.. Doe je er ook wat mee overdag? Met een karretje of gaan wandelen of zijn ze lekker vrij? Tja het ziet ernaar uit dat het geitjes gaan worden want als ik zo paardjes zie op een klein modderig stukje.. Echt sneu voor die beestjes en ongezond!! Dus..
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 18-11-12 00:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd.