Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
max66 schreef:Bizzybijtje schreef:Waarom wil je per se niet scheren?
omdat ik niet zo intensief met haar train (en ook geen wedstrijden rijd) vind k dit normaal gesproken niet nodig. Het is toch de natuurlijk deken, die wintervacht.
Doet geen van jullie je paard afsponsen/afspuiten in dit jaargetijde?
Duhelo schreef:sjolvir: welk model scheer je dan, en gooi je er dan nog een deken op?
indien ja: op de langharige (:D) stukken, is het dan nog altijd nat, hoe los je dat op?
Sjolvir schreef:hi tik foutje, zin later veranderd.
stond eerst
en je paard niet drijf nat als je lekker aan het werk bent.
Woordje niet moet dus nog weg.
Dandy200 schreef:dit probleem heb ik dus ook (dat paardlief zweet als ik intensief gereden heb). Ik heb iedere dinsdag avond les en mijn paardje aan huis staan. Na de les gooi ik een zweetdeken op en die verwissel ik dan de volgende ochtend.
Is dit slim of niet???? (scheren is geen optie, want paard is doodsbang voor de scheermachine)
Dandy200 schreef:dit probleem heb ik dus ook (dat paardlief zweet als ik intensief gereden heb). Ik heb iedere dinsdag avond les en mijn paardje aan huis staan. Na de les gooi ik een zweetdeken op en die verwissel ik dan de volgende ochtend.
Is dit slim of niet???? (scheren is geen optie, want paard is doodsbang voor de scheermachine)