keona schreef:wereld schreef:Ik doe met mijn grote baal ook 2,5 tot 3 weken en dat gaat prima, geen schimmel of rot
ligt er ook aan of je een droog of nat pak hebt
Ik heb soms droge, soms natte pakken maar nooit last van schimmel...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
roombolletje schreef:We hebben een kruiwagen voor de mest alleen die is heel vies en met restjes stront. Ik vind dat niet fris om daar hooi in te doen.
Lieshorses schreef:Nou laat optie 3 al maar gelijk afvallen, (geloof me je zult nooit 100% niet beschimmeld hooi terugkrijgen)
wereld schreef:Lieshorses schreef:Nou laat optie 3 al maar gelijk afvallen, (geloof me je zult nooit 100% niet beschimmeld hooi terugkrijgen)
Lieshorses.... Heb jij toevallig ervaring met optie 3 dan aangezien je zo zeker bent dat dit NOOIT goed gaat???
Wat een onzin om dat te beweren.. Op deze manier bewaar ik al jaren mijn kuil en geen problemen, ik kijk en ruik het altijd goed na voor ik het voer..
wereld schreef:Dan doe jij toch echt iets verkeerd, of je hebt slechte kwaliteit.. Dus omdat jij last van schimmel hebt, is het gewoon zo dat het niet werkt? Wat kortzichtig.. Ik doe het ook al jaren zo, en nooit problemen met een pony en een paard..
wereld schreef:Nee ik snap je niet... En de zucht is geheel aan mijn kant.. Hoe weet je dat NIEMAND het op die manier kan doen? omdat jij het niet zonder schimmel kan hebben zo?
Dus ik lieg.. Ik doe het op die manier en ik zeg dus dat ik het wel goed kan houden, maar jij zegt dat je het niet goed kunt houden... Dus ik lieg en jij hebt gelijk?
Dat jouw ervaring zo is prima.. Maar zeg niet dat NIEMAND zijn hooi zo kan bewaren zonder schimmel te krijgen..
Je bent tenslotte al 12 dus je hebt al jaaaaaren ervaring met het voeren van paarden, dus je weet precies hoe zulke dingen werken, en als iets bij jou niet werkt is het natuurlijk bij helemaal niemand mogelijk.. Jammer
Lieshorses schreef:Ik heb btw nooit gezegt dat niemand zijn hooi zo kan bewaren,
Lieshorses schreef:Nou laat optie 3 al maar gelijk afvallen, (geloof me je zult nooit 100% niet beschimmeld hooi terugkrijgen)
Dan zou ik als meerderen hier voor optie 2 gaan, een kruiwagen met wat restjes strond is echt niet zo erg hoor, ze gaan er echt niet dood van, je bespaart alweer een kruiwagen.
Hooinetten zijn niet duur, en tweedehands al helemaal niet, dus koop lekker hooinetjes zou ik zeggen, en vul die in de schuur, rijd met de kruiwagen naar je pony's en tadaa !
wereld schreef:Lieshorses schreef:Ik heb btw nooit gezegt dat niemand zijn hooi zo kan bewaren,
Hahaha je praat jezelf wel erg tegen he??
Dit heb je eerder namelijk gezegt:Lieshorses schreef:Nou laat optie 3 al maar gelijk afvallen, (geloof me je zult nooit 100% niet beschimmeld hooi terugkrijgen)
Dan zou ik als meerderen hier voor optie 2 gaan, een kruiwagen met wat restjes strond is echt niet zo erg hoor, ze gaan er echt niet dood van, je bespaart alweer een kruiwagen.
Hooinetten zijn niet duur, en tweedehands al helemaal niet, dus koop lekker hooinetjes zou ik zeggen, en vul die in de schuur, rijd met de kruiwagen naar je pony's en tadaa !
wereld schreef:Nee ik snap je niet... En de zucht is geheel aan mijn kant.. Hoe weet je dat NIEMAND het op die manier kan doen? omdat jij het niet zonder schimmel kan hebben zo?
Dus ik lieg.. Ik doe het op die manier en ik zeg dus dat ik het wel goed kan houden, maar jij zegt dat je het niet goed kunt houden... Dus ik lieg en jij hebt gelijk?
Dat jouw ervaring zo is prima.. Maar zeg niet dat NIEMAND zijn hooi zo kan bewaren zonder schimmel te krijgen..
Je bent tenslotte al 12 dus je hebt al jaaaaaren ervaring met het voeren van paarden, dus je weet precies hoe zulke dingen werken, en als iets bij jou niet werkt is het natuurlijk bij helemaal niemand mogelijk.. Jammer