Penny meisjes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 23:39

Je kunt er eens me de eigenaar over praten dat is de enige manier om te zeggen wat jij vindt. Wat de eigenaar daar verder mee doet is zijn keus. En mocht hij er anders over denken als jouw tja dan moet je een keuze maken. En verder gewoon zorgen dat ze niet aan je spullen kunnen komen. Dat zou je ook met de eigenaar moeten bespreken en laten zien. Voor een eventuele vergoeding. Als ze het echt stuk gemaakt hebben gaat het niet eens zozeer om het geld maar wel om het principe dat je gewoon netjes om moet gaan met spullen van een andere. En als ze al niet netjes met jouw spullen omgaan zullen ze ook niet zou nauw kijken met de eigenaars spullen dus moet je ook aankaarten.
Het is natuurlijk alleen maar de vraag of je er wat mee opschiet wie zijn die meisjes is het familie of zijn ze zomaar aankomen waaien daar zit waarschijnlijk verschil in. Daarnaast vindt ik filmen te ver gaan. Ga eerste maar een praten en zeg wat jij ziet en hoe je er over denkt de rest is dan aan de eigenaar om ze in de gaten te houden.

RubyRed

Re: Penny meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 00:04

En, heb je al met de eigenaar gepraat? Ik hoop dat je een oplossing hebt gevonden :).

Weggebokt

Re: Penny meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-12 21:11

Ik heb nog niet de kans gehad op met de eigenaar te praten..

Suzie99

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 21:44

Ik zou het met de eigenaar bespreken en zeggen dat de meisjes jou spullen kapot maken en de pony's slaan.

Dat zou ik doen.

Annelienw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 21:25

heel jammer, dat je die verrekte tiener penny meisjes er altijd tussen zitten.. als ik jou was zou ik eens goed met de eigenaar in gesprek gaan, tenminste als je met die man te praten valt. en dan leg je het uit, niet bedillen dan is het maar afwachten hoe hij reageert

Maar wel naar zulke situatie's jij zorgt goed voor de pony's en komen er 2 meisjes die denken dat ze het beter kunnen. Of je kunt wachten totdat ze weggaan of zelf weggaan (wat natuurlijk zonde is) eerst zou ik nog een poging doen om met de eigenaar te praten en het uit te leggen.

nouja, suc6 ermee en laat die 2 huppelende penny meisjes niet over je heen lopen!!

Suzie99

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 21:29

Annelienw schreef:
heel jammer, dat je die verrekte tiener penny meisjes er altijd tussen zitten.. als ik jou was zou ik eens goed met de eigenaar in gesprek gaan, tenminste als je met die man te praten valt. en dan leg je het uit, niet bedillen dan is het maar afwachten hoe hij reageert

Maar wel naar zulke situatie's jij zorgt goed voor de pony's en komen er 2 meisjes die denken dat ze het beter kunnen. Of je kunt wachten totdat ze weggaan of zelf weggaan (wat natuurlijk zonde is) eerst zou ik nog een poging doen om met de eigenaar te praten en het uit te leggen.

nouja, suc6 ermee en laat die 2 huppelende penny meisjes niet over je heen lopen!!

inderdaad! ik zou met die man proberen te praten, en laat je niet over je heen lopen!

veel succes! ;)

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 21:34

Ga sowieso verstandig met de Eigenaar praten, katten op de meiden heeft totaal geen zin...
dadelijk gaan ze huilen .. en heb jij ;t gedaan :=
En vertel de eigenaar hoe ;t zit hoe je vind dat het nu gaat, en dat ze de pony's slaan,
Of praat met ze dat ze de pony's niet mogen slaan, ik weet zeker dat 't dan goedkomt,
en sowieso altijd je spuiletjes mee naar huis nemen de eigenaar is voor dit niet verandwoordelijk,
of praat met de ouders van de meisjes dat heeft vaak ook invloed :)*