Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MeggiieTommy schreef:Dat is dus 2 uur in de ochtend. Dan komt ze erin de avond ook nog uit voor het rijden en 3 dagen in de week nog 1 a 2 uur. Natuurlijk is de wei beter, maar of het niet zielig is haar een winterstop te geven terwijl ze zo graag wilt?
Ik ga inderdaad nog naar school maar begin altijd pas laat.
Ik heb mijn keuze helemaal nog niet gemaakt, ik probeer gewoon duidelijk te zijn.
mang schreef:MeggiieTommy schreef:Dat is dus 2 uur in de ochtend. Dan komt ze erin de avond ook nog uit voor het rijden en 3 dagen in de week nog 1 a 2 uur. Natuurlijk is de wei beter, maar of het niet zielig is haar een winterstop te geven terwijl ze zo graag wilt?
Ik heb mijn keuze helemaal nog niet gemaakt, ik probeer gewoon duidelijk te zijn.
Nee dat is niet zielig. Er is absoluut geen enkel paard dat je gelukkiger maakt met rijden en een hele dag op stal, dan met wandelen en lekker buiten met vriendjes. Dat kun je mij echt niet wijsmaken.
Kun je geen buitenritjes doen met hem? Dan buiten ergens op een veldje een beetje dressuur meepakken
MeggiieTommy schreef:Dat is dus 2 uur in de ochtend. Dan komt ze erin de avond ook nog uit voor het rijden en 3 dagen in de week nog 1 a 2 uur. Natuurlijk is de wei beter, maar of het niet zielig is haar een winterstop te geven terwijl ze zo graag wilt?
MeggiieTommy schreef:De winterstop wordt het sowieso niet.