Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
M_hartje_M schreef:Ik vind scheren een beetje onnatuurlijkvoor een sportpaard begrijp ik dat volkomen maar kheb toch een koudbloed ras als paard en die krijgen een mooie jas van moedernatuur die ik liever niet afneem
buiten dat ken ik niemand die scheert en zou ik ook totaal niet weten hoe ze zou reageren als ze geschoren zou zijn
vuurneon schreef:M_hartje_M schreef:Ik vind scheren een beetje onnatuurlijkvoor een sportpaard begrijp ik dat volkomen maar kheb toch een koudbloed ras als paard en die krijgen een mooie jas van moedernatuur die ik liever niet afneem
buiten dat ken ik niemand die scheert en zou ik ook totaal niet weten hoe ze zou reageren als ze geschoren zou zijn
Maar waarom dan een deken op doen? Lijkt mij vrij warm voor een paard die dik in het vacht zit en op stal staat?
vuurneon schreef:Deken op doen helpt niets tegen aanmaak van de vacht; dat heeft te maken met de genen en vooral met licht. Het plet alleen de vacht waardoor het lijkt alsof de vacht dunner is.
M_hartje_M schreef:Ik vind scheren een beetje onnatuurlijkvoor een sportpaard begrijp ik dat volkomen maar kheb toch een koudbloed ras als paard en die krijgen een mooie jas van moedernatuur die ik liever niet afneem
aerdenhout1 schreef:M_hartje_M schreef:Ik vind scheren een beetje onnatuurlijkvoor een sportpaard begrijp ik dat volkomen maar kheb toch een koudbloed ras als paard en die krijgen een mooie jas van moedernatuur die ik liever niet afneem
Je spreekt jezelf nu wel heel erg tegen! Je vind scheren onnatuurlijk, maar je paard de hele winter binnen laten staan niet??????
_Aurora_ schreef:Kadans is wel helemaal kaal, maar ik ga weer starten deze winter. Als ik niet was gaan starten had ik misschien een jachtpatroon geschoren. Je kunt er veel over vinden op internet en je houdt wel de sokken ed als je daar aan gehecht bent
En wil je niet pushen te scheren hoor haha maar met rijden kan het wel een heeeel stuk fijner zijn! Zeker als je ook lange ritten buiten maakt is een jachtmodel ideaal!
M_hartje_M schreef:_Aurora_ schreef:Kadans is wel helemaal kaal, maar ik ga weer starten deze winter. Als ik niet was gaan starten had ik misschien een jachtpatroon geschoren. Je kunt er veel over vinden op internet en je houdt wel de sokken ed als je daar aan gehecht bent
En wil je niet pushen te scheren hoor haha maar met rijden kan het wel een heeeel stuk fijner zijn! Zeker als je ook lange ritten buiten maakt is een jachtmodel ideaal!
bedankt voor je advies ik waardeer het alleen maar ! jij kan toevallig geen retourtje naar Maastricht pakken he?