Speelbal lijkt me wel leuk, maar ik weet ind niet of ze het leuk vind

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Serendip90 schreef:Het kan ook meteen bij elkaar, maar ook met bijvoorbeeld wormen etc is het handig om ze eerst even apart te hebben. Is het paard ontwormd en ingeent etc?
Want als hij al een tijd niet meer ontwormd is, en je gaat ontwormen, komen de wormen er meestal de dagen daarna uit.. en die zitten dan ook in je weiland/gras :p
En als er genoeg ruimte is, is samenzetten wel een optie hoor. Vooral als alles voorheen goed gedaan is. Maar je hebt ook mensen die denken dat ze 2 paarden kunnen laten wennen in een bakje van 20 bij 20, dat ze niet bij elkaar weg kunnen en mjah (n) Ik vond het altijd wel fijn dat ze of een grote ruimte hadden, of even apart stonden.
Jackytje schreef:Serendip90 schreef:Het kan ook meteen bij elkaar, maar ook met bijvoorbeeld wormen etc is het handig om ze eerst even apart te hebben. Is het paard ontwormd en ingeent etc?
Want als hij al een tijd niet meer ontwormd is, en je gaat ontwormen, komen de wormen er meestal de dagen daarna uit.. en die zitten dan ook in je weiland/gras :p
En als er genoeg ruimte is, is samenzetten wel een optie hoor. Vooral als alles voorheen goed gedaan is. Maar je hebt ook mensen die denken dat ze 2 paarden kunnen laten wennen in een bakje van 20 bij 20, dat ze niet bij elkaar weg kunnen en mjah (n) Ik vond het altijd wel fijn dat ze of een grote ruimte hadden, of even apart stonden.
Daar heb je idd gelijk in, mijn paard kwam wel direct van uit de kliniek naar hier. (ivm koliekaanval enzovoort, we hadden vette pech) Daar hadden ze haar al getest op wormen enzovoort omdat ze dus mega mager stond. Gelukkig werd ze dus netjes tijdelijk ontwormt van waar we haar gekocht hebben![]()
Dus, TS, gewoon even op letten. Je kan al eens in de mest kijken als hij van de trailer komt (meestal mesten ze wel in de trailer).