Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
aerdenhout1 schreef:Okee.... deze verhalen kan ik mee in komen. Dus toch een contract zeggen julie??
Aan de andere kant, waar blijf ik met mijn contract als er mensen de boel verzieken en ik ze b.v nog een maand aan moet houden juist v.w dat contract?
Kijk.... ik zal nooit een paard ( de eigenaren heb ik veeeeeeeeel minder moeite mee!!) zomaar op straat zetten, maar het doet de sfeer natuurlijk geen goed als eigenaar en klant niet door een deur kunnen. Stel dat je dan omdat er een contract is nog een maand moet blijven staan, maar je je daar heel ongelukkig in voelt....
Ik zit er al 40 jaar in en heb nog steeds vertrouwen in de mens... is dat dan mijn grote probleem?
Dinopino schreef:Zal toch eens bij hun vorige stal gaan informeren wat de werkelijke reden was waarom ze daar weggestuurd zijn en of dat verband houd met een contract.
Marion71 schreef:@Mirgino: ik heb ook een contract van 4 A4-tjes, maar krijg gelukkig nooit te horen dat het pietluttig is.Het aantal bladen zegt ook niks over de inhoud. Imo kun je niet in 1 blaadje alles geregeld hebben (dan gaat het niet verder dan wat stalregels en dat is niet waarvoor mijn contract direct bedoeld is).