Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suuzepuus schreef:Hier at mijn kwpn een stuk meer hooi dan mijn haflinger. Dan zou iemand met een koudbloed ook minder moeten betalen dan een kwpn. Denk niet dat dat gaat werken. En voor bejaarden? tja..... moeilijk! ik denk niet dat je meer kunt vragen. wel als je er ander soort voor voor moet kopen terwijl je eigenpaard goekoper hooi kan eten.
MarjaG schreef:Bij ons, een rijvereniging, wordt op de bordjes aangegeven hoeveel hooi per voerbeurt (3x per dag) moet worden gevoerd. Dit wordt in rekening gebracht. Je bataalt dus naar verbruik. Het is niet de bedoeling dat je extra hooi pakt.
Malenka schreef:Dan heb je inderdaad wel een hele grote bult. Hoe krijgt hij het weg gewerkt? Ik zou dan toch kijken naar ander voer voor dit paard (hogere voedingswaarde). Een hogere prijs lijkt me dan niet meer dan logisch. Daarnaast zou ik de eigenaren verzoeken het paard goed laten onderzoeken door een dierenarts. Ik ken het paard natuurlijk niet. Maar zelfs voor een ouder paard vind ik dit abnormaal veel voer.