ik honing op. Kan ze uren zoet mee zijn

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SmartBH schreef:dat van die honing vind ik een goed idee ! een stalgenote heeft een bal die ik even mag uitproberen ik heb namelijk een vrij ruime stal dus ik kan er wel dingen in hangen voor hem. En "smeer" je die dan gewoon in met wat honing? Ik kan deze ook los hangen van de zijkantDie hooitas ziet er ook interessant uit ! ik ga even kijken in de winkels die dicht in de buurt zijn wat zij hebben als aanbod. Bedankt allemaal ! Voorlopig staat hij nu nog buiten nu het weer het nog wat toe laat en ik heb de boer nog niet kunnen spreken maar ik zal proberen hem zoveel mogelijk buiten te laten mits toestemming van de boer voor het onderhoud van zijn weides
GeekGirl schreef:Het zal wel vooral de honing aan de jollybal zijn die hem zal interesseren
Om de rand van je voederbak met iets zachts te bekleden zou ik vooral denken aan de 'bitbandages' die ze soms ook gebruiken om rond het paard zijn bit te wikkelen zodat het zachter is. Dan weet je ook zeker dat er geen gevaarlijke stoffen inzitten voor je paard en dat je hem er geen kwaad mee kan doen.
Hier zie je een link naar zo'n bit bandage http://www.divoza.com/collectie/paard/hoofdstellen-bitten/bitten/5793_sealtex-bit-bandage.html