Dat moet ik dus gaan overleggen met de makelaar woensdag. Goed punt! Er is wel elektriciteit en water, maar ik weet niet of dat naar het huisje zelf is, of dat het van het "grote huis" komt. Dat zou wel te regelen moeten zijn als je het terrein los van het huis koopt, lijkt mij.
Gas is via een tank ofzo.
Dat zijn dus allemaal punten die ik ga noteren en waar ik de makelaar mee ga bombarderen woensdag.
Riolering is dmv een sceptic tank.
Het feit dat de makelaar heel gemakkelijk zegt dat paarden houden daar is toegestaan, vertrouw ik niet. Ik weet dus dat er vaak een vergunning aangevraagd zou moeten worden, dus dat is wel iets dat ik mee zal nemen als ik dit door wil zetten en naar de gemeente ermee ga.
Edit: Dreamy, ik weet ook wie jij bent!!! (al ben ik wel weer je naam kwijt, maar dat is de leeftijd, zullen we maar zeggen... ). Het is niet vlakbij waar ik nu woon en ook niet dicht bij Utrecht. Het zou dus wel leuk zijn, maar helaas gaat het niet op... het gaat ook niet zozeer om het "onbeheerd achterlaten" maar of ik er wel of niet kan gaan wonen. De wìl is er wel, in ieder geval.